Szkolenia otwarte

Na szkolenia otwarte realizowane przez COGNITIO Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń może zgłosić się każda osoba chcąca zgłębić wiedzę w określonym obszarze. Zaletą tego rodzaju szkoleń oprócz wiedzy prezentowanej przez Trenera są tzw. „dobre praktyki”, czyli wymiana informacji pomiędzy uczestnikami reprezentującymi różne instytucje i style działania. Szkolenia te są także doskonałą okazją do nawiązania kontaktów zawodowych.


W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Markiem Święckim

tel. 510-407-431 | e-mail: mswiecki@cognitio.edu.pl

Pobierz formularz

Ładowanie Wydarzenia

« Wszystko Wydarzenia

Promocja miast i regionów, tworzenie wizerunku, zdobywanie inwestorów i turystów – Warsztaty.

Grudzień 12 | 10:00 - 15:00

| 355zł +VAT
3078373960_de4c415537_z

Cel szkolenia: Podniesienie świadomości z zakresu marketingu terytorialnego, promocji miasta i regionu, a także strategii promocyjnych.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się promocją w jednostkach samorządu terytorialnego, osób zajmujących się wizerunkiem w gminach, powiatach, województwach, a także wszystkie osoby odpowiedzialne za strategie rozwoju regionalnego.

Prowadzący: dziennikarz telewizyjny, trener rozwoju osobistego i zawodowego, specjalista ds. wizerunku, PR i marketingu. Współpracował z wieloma instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi, w tym z: Urzędem Marszałkowskim w Białymstoku, Białostocką Fundacją Kształcenia Kadr, Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej, Związkiem Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego.

Program szkolenia:

  1. Czym jest marketing terytorialny?

– Definicja: teoria i praktyka,

– Historia rozwoju marketingu terytorialnego w Polsce,

– Dlaczego warto poznać sekrety dobrego marketingu terytorialnego?

  1. Promocja miasta i regionu w internecie:
  • a) newslettery – jakie newslettery wysyłać, by docierały do dziennikarzy i wywierały właściwy efekt?
  • b) portale społecznościowe: Facebook, Twitter, Instagram, Goldenline, Linkedin itp. – częstotliwość publikacji postów; redagowanie czytelnych, przekonujących komunikatów; wykorzystywanie multimediów; budowanie bazy kontaktów; organizowanie konkursów; korespondencja z użytkownikami; media społecznościowe jako wsparcie dziełań w sytuacjach kryzysowych.
  • c) jak zrobić przejrzystą, komunikatywną stronę internetową: analiza wybranych przykładów witryn www; opracowanie planu działań związanych ze stronami prowadzonymi przez uczestników szkolenia; promocja witryny.
  1. Spójność marki: wizerunek miasta / regionu a zawartość materiałów promocyjnych. Jak to zsynchronizować?
  1. Jak wprowadzić w życie podstawy marketingu terytorialnego:
  • Wybór i kształtowanie rynku – jak się za to zabrać?
  • Przeprowadzenie badań rynkowych,
  • Spójne oddziaływanie na rynek (marketing mix);
  • Planowanie działań rynkowych,
  • Kontrola skuteczności działań w ramach marketingu terytorialnego.
  1. Marketing terytorialny a inne dziedziny wiedzy marketingowej:
  • Zasady marketingowe,
  • Instrumenty marketingowe,
  • Strategia marketingowa,
  • Rodzaje marketingu.
  1. Wewnętrzna i zewnętrzna sfera marketingu terytorialnego.
  1. Najlepsze przykłady strategii promocyjnych miasta i regionu.
  1. Czy marketing terytorialny może przyciągnąć inwestorów i turystów?
  1. Analizujemy strategie promocyjne naszych miast i regionów. Co należałoby w nich zmienić, poprawić, dodać? Jak oceniamy naszą strategię marketingową (plusy i minusy)?
  1. Analiza strategii promocyjnej wybranych polskich miast i województw.
  1. Jakie gminy w Polsce mają najlepszą strategię?

Metody pracy: warsztaty, wykład, burza mózgu, praca indywidualna i grupowa.

Formluarz zgłoszeniowy
  1. (wymagane)
  2. (wymagane)
  3. (wymagany adres email)
  4. (wymagane)
  5. Jeżeli w szkoleniu ma uczestniczyć więcej niż jedna osoba prosimy wpisać dane pozostałych osób wedłu poniższego schematu.
  6. Dane do wystawienia faktury
  7. (wymagane)
  8. (wymagane)
  9. (wymagane)
  10. (wymagane)
  11. (wymagane)
  12. Informacje organizacyjne:

    1. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą.

    2. Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.

    3. Rezygnacji można dokonać mailem lub telefonicznie na 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia. W przypadku rezygnacji ze zgłoszonego uczestnictwa po tym terminie centrum COGNITIO s.c. może obciążyć instytucje delegujące kosztami w/w szkolenia.

    4. Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    5. Potwierdzenie wpłynięcia zgłoszenia należy kierować na numer 510 407 431, 504 476 246 lub mailowo: biuro@cognitio.edu.pl lub fax: 85 874 23 45/ 22 486 31 26

    6. Wyrażam zgodę na otrzymywanie korespondencji elektronicznej o nowościach, wydarzeniach i szkoleniach organizowanych przez COGNITIO s.c.

  13. CAPTCHA
 

Szczegóły

Data:
Grudzień 12
Czas:
10:00 - 15:00
Koszt:
355zł +VAT
Wydarzenie Category:

Miejsce

Centrum Szkoleniowe Cosinus
ul. Łucka 13
Warszawa, Mazowieckie 00-842 Polska
+ Google Map

Organizator

COGNITIO s.c.
Telefon:
510 407 431, 504 476 246, 507 448 475
Strona internetowa:
www.cognitio.edu.pl