Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Administracja platformą ePUAP2 w Urzędzie – zaawansowane warsztaty

29 listopada 2017 | 10:00 - 16:00

| 360zł +VAT

Grupa docelowa: administratorzy EPUAP2, informatycy, osoby chcące pogłębić swoją wiedzę z zakresu praktycznego wykorzystania Panelu „Administrowanie” oraz Konsoli Draco a także osoby przygotowujące się do pełnienia funkcji administracyjnych w systemie

Cele szkolenia: nabycie praktycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania konsoli Draco i Panelu „Administrowanie”, przypisywania do ról, grup i systemów, konfigurowania ról, dodawania usług, tworzenia formularzy, zaawansowanej obsługi skrytek

Prowadzący: Dyplomowany archiwista, absolwent Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego. Były pracownik Muzeum Górnośląskiego. Doświadczenie zdobywał m. in. na stanowisku kierowniczym w ArchiDoc S.A.

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z elektronicznym obiegiem i zarządzaniem dokumentacją, wykorzystywaniem systemów elektronicznych i komunikacji elektronicznej w procesie obiegu dokumentów. Prowadzi ponadto szkolenia z zakresu archiwizacji dokumentów papierowych i elektronicznych ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji projektów unijnych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tej tematyki.

Program:
I. ePUAP2 – Panel „Zarządzanie” (60 min)
1) Wysyłanie zaproszeń do organizacji
– Konto „Gość”, a „Administrator”- różnice
– Nadawanie uprawnień Gościa i Administratora w systemie
– Zaproszenie do organizacji osoby posiadającej konto na EPUAP2 i nie posiadającej konta
2) Zmiana uprawnień z poziomu zakładki „Uprawnienia” (Nadawanie i odbieranie uprawnień Gościa i Administratora)

II. ESP- Operacje (45 min)
1) Operacje na składzie
– Ustawienia i zarządzanie składem
– Tworzenie nowego składu
– Usuwanie i eksport składu
– Przypinanie, usuwanie skrytki w składzie
– Ustawianie powiadomień z poziomu składu
– Ustalanie preferowanych składów

III. Panel „Administrowanie” (120 min)
1) Zakładka „Usługi i ustawienia”
– Przeglądanie zapotrzebowania i dodawanie opisu usługi
2) Zakładka „Budowanie usług”
– Podgląd opublikowanych Kart Spraw
– Utworzenie Karty Sprawy
3) Zakładka „Skrytki”
– Formatka „Przeglądanie UPO” (Jak wyszukać zaginione UPO)
– Formatka „Awaryjne pobieranie”
a) Konfiguracja skrytek (ESP, Domyślna oraz pozostałe)
– Konfiguracja zakładek: „Ogólne”, „Tryb pracy”, „Powiadomienia”, „Ustawienia szczegółowe”, „Ustawienia transmisji”, „Schematy i reguły”
4) Zakładka „Formularze”
– Import oraz budowa formularza
5) Zakładka „Wzory lokalne”
– Import oraz dodanie nowego wzoru

IV. Konsola Draco (120 min)
1) Zakładka „Użytkownicy”
– Formatka „Właściwości” (zmiany informacji o użytkowniku)
– Formatka „Role” (przypisywanie użytkownika do roli)
– Formatka „Import” (dodawanie użytkowników do organizacji)
2) Zakładka „Grupy”
– Utworzenie nowej grupy
– Konfiguracja istniejących grup
– Formatka „Właściwości”
– Formatka „Przypisania” (dodawanie i odbieranie użytkownikom ról)
– Formatka „Role” (przypisanie grupy do roli)
3) Zakładka „Systemy”
– Utworzenie nowego systemu oraz konfiguracja już istniejącego
4) Zakładka „Role”
– Formatka „Konfiguracja” (Wybór roli lub dodanie i skonfigurowanie nowej roli)
– Formatka „Konta” (dodanie konta lub grupy do roli)
– Formatka „Atrybuty” (dodanie aplikacji do roli)
– Formatka „Aplikacje” (zdefiniowanie aplikacji w organizacji)
– Formatka „Uprawnienia” (skonfigurowanie dostępu do skrzynek, usunięcie dostępu do skrzynek, zezwolenie lub zablokowanie dostępu do przeglądania UPO, panelu administratora, przeglądania wiadomości etc)
5) Zakładka „Role”
– Formatka „Uprawnienia” (zaawansowane nadawanie uprawnień do ról)

Formluarz zgłoszeniowy
  1. (wymagane)
  2. (wymagane)
  3. (wymagany adres email)
  4. (wymagane)
  5. Jeżeli w szkoleniu ma uczestniczyć więcej niż jedna osoba prosimy wpisać dane pozostałych osób wedłu poniższego schematu.
  6. Dane do wystawienia faktury
  7. (wymagane)
  8. (wymagane)
  9. (wymagane)
  10. (wymagane)
  11. (wymagane)
  12. Informacje organizacyjne:

    1. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą.

    2. Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.

    3. Rezygnacji można dokonać mailem lub telefonicznie na 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia. W przypadku rezygnacji ze zgłoszonego uczestnictwa po tym terminie centrum COGNITIO s.c. może obciążyć instytucje delegujące kosztami w/w szkolenia.

    4. Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    5. Potwierdzenie wpłynięcia zgłoszenia należy kierować na numer 510 407 431, 504 476 246 lub mailowo: biuro@cognitio.edu.pl lub fax: 85 874 23 45/ 22 486 31 26

  13. Obowiązek informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych

    1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest COGNITIO – Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń s.c. (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: 15 – 604 Stanisławowo 36 d. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. J. H. Dąbrowskiego 20B, 15-872 Białystok lub drogą e-mailową pod adresem: biuro@cognitio.edu.pl

    2) Administrator nie ma obowiązku wyznaczyć Inspektora Ochrony Danych.

    3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w oparciu o zgodę osoby, której dane dotyczą.

    4) Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu udziału w rekrutacji, udziału w szkoleniach, wystawienia dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć.

    5) Przetwarzanie danych osobowych nie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora lub strony trzeciej.

    6) Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

    7) Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    8) Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych innym podmiotom, a jeżeli to nastąpi to tylko na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

    9) Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez 5 lat.

    10) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

    11) Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    12) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale wzmagane, by można było wziąć udział w szkoleniu. Ich nie podanie spowoduje brak możliwości skorzystania z oferty Administratora.

    13) Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Szczegóły

Data:
29 listopada 2017
Godzina:
10:00 - 16:00
Koszt:
360zł +VAT
Kategoria Wydarzenie:

Miejsce wydarzenia

Bydgoszcz
Hotel BRDA***, ul. Dworcowa 94
Bydgoszcz,
+ Google Map

Organizator

COGNITIO s.c.
Phone
508 753 744, 507 448 475
Zobacz witrynę: Organizator

Szkolenia otwarte

Na szkolenia otwarte realizowane przez COGNITIO Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń może zgłosić się każda osoba chcąca zgłębić wiedzę w określonym obszarze. Zaletą tego rodzaju szkoleń oprócz wiedzy prezentowanej przez Trenera są tzw. „dobre praktyki”, czyli wymiana informacji pomiędzy uczestnikami reprezentującymi różne instytucje i style działania. Szkolenia te są także doskonałą okazją do nawiązania kontaktów zawodowych.


W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Katarzyną Malec

tel. 515 817 668 | e-mail: kmalec@cognitio.edu.pl

Pobierz formularz

Ułatwienia dostępu