SEM (Google AdWords) vs SEO (pozycjonowanie) – jaką strategię pozyskiwania ruchu wybrać w 2017 roku?

Szkolenia - Cognitio Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń

REALIZOWANE NA SZKOLENIU ZAGADNIENIA:

  • Google AdWords – wszystko, co musisz wiedzieć o najważniejszym produkcie reklamowym Google: zakładanie konta, tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych, raportowanie i analiza wyników
  • Generowane i mierzenie konwersji – tworzenie skutecznych kampanii reklamowych w oparciu o Google AdWords – jak tworzyć kampanie, które będą realizowały strategie i cele marketingowe oraz sprzedażowe (konwersje sprzedażowe)
  • Analityka webowa wspierana przez AdWords – ustalanie i mierzenie konwersji, łączenie kont AdWords z Google Analytics i Google Webmaster Tools, raportowanie, analiza i wnioski

  • PLA (Product Listing Ads) – tworzenie kampanii reklamowych PLA, zwiększenie konwersji dzięki kampaniom produktowym

 

  • Remarketing – tworzenie kampanii remarketingowych, wykorzystanie ich jako narzędzia zwiększającego sprzedaż i budującego świadomość marki
  • Pozycjonowanie w 2016 r. – wykorzystanie bezpiecznych technik WHS (White HAT SEO) do pozycjonowania sklepu internetowego i strony www. Techniki BHS w pozycjonowaniu.
  • Filtr i ban w Google – jak uniknąć kary od Google (za BHS – Black HAT SEO) i jak wyjść z filtra nałożonego przez Google
  • SEM vs SEO – co wybrać w 2016 roku? Wnioski z uwzględnieniem specyfikacji branży.
  • Alternatywne źródła pozyskiwania ruchu – opracowanie listy alternatywnych do Google źródeł pozyskiwania ruchu w Internecie i analiza ich potencjału
  • Ile to wszystko kosztuje – odpowiedź na kluczowe pytanie: szczegółowe opracowanie kosztów działań marketingowych


W TRAKCIE SZKOLENIA NAUCZYSZ SIĘ JAK:

  • budować skuteczne kampanie reklamowe w Google AdWords
  • pisać teksty reklamowe zwiększające CTR i realizujące cele konwersyjne
  • tworzyć listy PLA
  • tworzyć kampanie sprzedażowe w oparciu o PLA
  • tworzyć listy remarketingowe i kampanie reklamowe w GDA (Google Display Network)
  • pozycjonować sklep internetowy i strony www: technikami WHS: poprzez SEO copywriting i „długi ogon”
  • poznasz techniki pozycjonowania z czarnego kapelusza (BHS)
  • zwiększać konwersję z ruchu organicznego
  • zwiększać konwersje z kampanii płatnych
  • podejmować świadome i odpowiedzialne decyzje marketingowe, oparte na pogłębionej analizie danych statystycznych
  • zwiększać sprzedaż w Internecie i realizować cele sprzedażowe
  • szacować koszt kampanii reklamowych

DLA KOGO SZKOLENIE?
właściciele firm, pracownicy działów marketingu, reklamy i IT, właściciele i administratorzy sklepów internetowych, właściciele blogów i katalogów firm, studenci, osoby zakładające własne firmy, inni.

POZIOM
podstawowy, średni, zaawansowany.

METODY SZKOLENIOWE:
Bloki szkoleniowe z e-commerce (zawartość merytoryczna jest przykładowa i może być dostosowana do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy). Wszystkie prezentowane poniżej szkolenia odbyły się, tak w formie otwartej (szkolenia otwarte), jak i zamkniętej (szkolenia dedykowane dla konkretnych firm), co daje gwarancję ich sprawnej i kompleksowej realizacji!
WSZYSTKIE SZKOLENIA REALIZOWANE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ – MINIMALNIE TEORIA, ZAJĘCIA PRAKTYCZNE PRZY KOMPUTERACH !

TRENER:
jestem trenerem biznesu, specjalistą ecommerce. W branży niemal 10 lat. Od 2012 r. na własnej działalności gospodarczej. Specjalizuję się w marketingu internetowym i sprzedaży bezpośredniej oraz szkoleniach z tego zakresu. Niemal 4 000 godz. na salach szkoleniowych, setki klientów, średnia ocen ze szkoleń – blisko 5,0.
Wiodące tematy szkoleń to ecommerce (głównie sprzedaż w Internecie i optymalizacja stron i sklepów internetowych) oraz sprzedaż tradycyjna, bezpośrednia, rozwijanie kontaktów handlowych, budowanie relacji z klientami. Wymiana doświadczeń pomiędzy tymi dwoma obszarami handlu – bezcenna.
W branży ecommerce od 2006 r. – pierwsze kroki w Wielkiej Brytanii w NEXT Distribution Center (niemal 3 lata). Obecnie optymalizuję i prowadzę kampanie reklamowe dla kilkunastu sklepów internetowych i niemal 100 stron internetowych. Ilość kampanii przeprowadzona w ogóle – trudno określić. Uczestniczę w programie Google Partners. Jestem wykładowcą na Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, przedmioty: ebiznes, techniki sprzedaży, przywództwo w biznesie.
Specjalizuję się w optymalizacji stron i sklepów pod kątem generowania ruchu i zwiększania sprzedaży. Przeprowadzam kampanie Google AdWords, zajmuję się optymalizacją witryn i pozycjonowaniem oraz analityką webową. Pośrednio – tworzeniem i wdrażaniem stron i sklepów internetowych (kilkadziesiąt zrealizowanych projektów). W poszukiwaniu wartościowego ruchu dla moich klientów sięgam głęboko do Social Media (Facebook), YouTube i specjalistycznych portali branżowych. Opracowuję strategie wejścia na rynki sprzedażowe produktów z Grupy Allegro (allegro.pl, olx.pl, ceneo.pl, portale tematyczne), ale też dywersyfikacji źródeł ruchu dla tych firm, które działają tylko w tym obszarze.

STANDARD SZKOLENIA:
– program szkolenia dostosowany do indywidualnych oczekiwań uczestników (każdorazowo szkolenie poprzedzone
zostanie analizą potrzeb)
– materiały szkoleniowe skrojone na miarę
– certyfikat o ukończeniu szkolenia
– w zależności od zapotrzebowania dodatkowe materiały w postaci książek, poradników itp.
– oszczędność czasu, który trzeba byłoby poświecić na dojazdy (miejsce szkolenia – siedziba
Zamawiającego. Na życzenie Klienta organizujemy również szkolenia zewnętrzne w salach o odpowiednio wysokim standardzie)
– elastyczny czas prowadzenia zajęć (w zależności od zapotrzebowania Klienta szkolenie może odbyć się w godz.
popołudniowych lub weekendy)
– możliwość zweryfikowania poziomu nabytej wiedzy (testy Ex ante i Ex post).
FOLLOW – UP – możliwość zamówienia dodatkowej usługi mającej na celu utrwalenie przekazanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności. W zależności od zapotrzebowania każdy z uczestników może otrzymać dodatkowe wsparcie w postaci konsultacji z naszym specjalistą. Konsultacje można wykorzystać w dowolnej formie (osobista rozmowa z trenerem, bezpośrednia wizyta na spotkaniu u dostawcy/klienta, mail, telefon). Są pytania i sytuacje, których uczestnicy nie chcą analizować w grupie na szkoleniu, zajęcia indywidualne pozwalają to wyeliminować. Dodatkowe spotkanie to kapitalna forma utrwalenia i praktycznego wykorzystania wiedzy.
Jesteśmy otwarci na propozycje co do czasu i formy takich zajęć, zachęcamy do ich przeprowadzenia dostrzegając w nich ogromny potencjał szkoleniowy.

TERMIN SZKOLENIA: dostosujemy się do Twojego harmonogramu
MIEJSCE SZKOLENIA: szkolenie zamknięte w siedzibie Twojej firmy lub miejscu, które zaakceptujesz
CZAS SZKOLENIA: 4 dni (32 godziny dydaktyczne)
CENA SZKOLENIA: w 100% będzie odpowiadała know – how, które Ci przekażemy.

W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Panem
Markiem Święckim
tel. 510-407-431 | e-mail. mswiecki@cognitio.edu.pl

Ułatwienia dostępu