Negocjacje handlowe od A do Z

Szkolenia - Cognitio Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń

CEL SZKOLENIA:
Negocjacje od A do Z to kompleksowa paczka wiedzy i niezbędnych w biznesie praktycznych umiejętności, potrzebnych do właściwego przeprowadzenia procesu negocjacyjnego. Po co? Byś WIEDZIAŁ, POTRAFIŁ, ROZUMIAŁ. Wiedza i praktyczne umiejętności to Twoja osobista satysfakcja, spokój ducha, większe zarobki i większe kontrakty z Twoimi klientami. Zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w obszarze negocjacji to jeden z filarów biznesowego savoir-vivre.

ADRESACI:
Szkolenie zamknięte, dedykowane działom odpowiedzialnym za sprzedaż, negocjacje i zarządzanie w Twojej firmie.

 

KORZYŚCI:
– poznajesz różne style negocjowania
– określasz swój indywidualny styl negocjowania
– wiesz i rozumiesz, dlaczego reagujesz w określony sposób na ludzi i sytuacje w obszarze negocjacji
– wiesz i rozumiesz, jak i dlaczego reagują Twoi partnerzy biznesowi i potencjalni klienci
– dzięki wiedzy i praktycznym umiejętnościom zdobywasz przewagę w negocjacjach
– uczysz się, jak negocjować z jedną osobą i z grupą ludzi
– potrafisz finalizować rozmowy biznesowe kontraktem
– potrafisz realnie wpływać na wielkość zawieranego kontraktu
– umiesz budować długofalowe relacje biznesowe
– potrafisz negocjować w oparciu o technikę W2W

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień 1. WIEDZA.
To ważny dzień szkolenia. Pokazuje Ci Twój poziom wiedzy, uzupełnia go i porządkuje. Wskazuje obszary, które są ważne i te, które są niezbędne do przeprowadzenia właściwego procesu negocjacyjnego.
– negocjacje w teorii
– wiedza (o Tobie, Twoim partnerze/partnerach, przedmiocie negocjacji) i jej znaczenie
– narzędzia: jak i gdzie zdobywać wiedzę
– to co POWINIENEŚ i co MUSISZ wiedzieć w procesie negocjacji
– różne style negocjacyjne
– Twój indywidualny styl negocjacji
– wykorzystywanie różnych stylów negocjacyjnych

Dzień 2. PRAKTYKA.
To najważniejszy dzień szkolenia. Konfrontacja wiedzy na temat negocjacji z rzeczywistością, na realnych case study. To esencja szkolenia, która skłania do refleksji, zmusza do myślenia i przewartościowania tego co wydawało się niemożliwe lub oczywiste.
– konfrontacja zdobytej wiedzy z praktyką
– realne przykłady negocjacji przeprowadzanych przez uczestników
– negocjacje w praktyce – analiza rzeczywistych sytuacji negocjacyjnych (realne case study)
– poszczególne etapy negocjacji: przygotowanie, przeprowadzenie, zakończenie negocjacji
– zastosowanie psychologii w procesie negocjacji

Dzień 3. UMIEJĘTNOŚCI.
To ważny dzień szkolenia. Pozwala Ci przećwiczyć i poznać od strony praktycznej negocjacje. Robisz to pod okiem eksperta, otrzymujesz natychmiastowy feedback. To także trudny dzień szkolenia. W laboratoryjnych warunkach musisz pokazać to, co już wiesz, uzupełniając to o to, czego się nauczyłeś na szkoleniu. Uzyskujesz ocenę Twoich działań. Ćwiczą i odgrywają scenki WSZYSCY uczestnicy szkolenia.
– odgrywanie scenek negocjacyjnych
– twarde i konkretne tematy negocjacyjne
– symulowanie różnych sytuacji i różnych scenariuszy przebiegu procesu negocjacyjnego
– zaskakujące zwroty i sytuacje w negocjacjach
– pytania
– podsumowanie szkolenia, informacja zwrotna (feedback)

* Opcjonalnie dzień 4. Przeprowadzenie gry strategicznej OPERACJA STRIKE FIGHTER. To gra symulująca przeprowadzanie zaawansowanych negocjacji handlowych na poziomie EXPERT. Może otwierać szkolenie (dzień pierwszy) – pokazuje wówczas predyspozycje do negocjacji poszczególnych uczestników szkolenia, ich wiedzę, poziom i umiejętności. Może być też dniem zamykającym cykl szkoleń (dzień ostatni). Pozwala wówczas określić poziom zdobytej wiedzy i umiejętności ze szkolenia na „żywo” w symulowanej sytuacji negocjacyjnej.

Metody szkoleniowe:
Zajęcia prowadzone są metodami warsztatowymi. Uczestnicy mają możliwość zaadoptowania zdobytej wiedzy w praktyce. Stosowane są ćwiczenia symulacyjne czy gry strategiczne, które odzwierciedlają sytuacje rzeczywiste. Ponadto zajęcia zawierają narzędzia diagnostyczne własnych umiejętności i postaw w postaci ankiet i kwestionariuszy. Na ich podstawie uczestnicy mają materiał do refleksji i określenia obszarów rozwojowych. Każde dostarczenie wiedzy i nowych umiejętności jest wypróbowywane za pomocą ćwiczeń. Skuteczność dostarczonych narzędzi jest natychmiast weryfikowania przez uczestników.

Metody szkoleniowe:
Zajęcia prowadzone są metodami warsztatowymi. Uczestnicy mają możliwość zaadoptowania zdobytej wiedzy w praktyce. Stosowane są ćwiczenia symulacyjne czy gry strategiczne, które odzwierciedlają sytuacje rzeczywiste. Ponadto zajęcia zawierają narzędzia diagnostyczne własnych umiejętności i postaw w postaci ankiet i kwestionariuszy. Na ich podstawie uczestnicy mają materiał do refleksji i określenia obszarów rozwojowych. Każde dostarczenie wiedzy i nowych umiejętności jest wypróbowywane za pomocą ćwiczeń. Skuteczność dostarczonych narzędzi jest natychmiast weryfikowania przez uczestników.

TRENER:
jestem trenerem biznesu, specjalistą ecommerce. W branży niemal 10 lat. Od 2012 r. na własnej działalności gospodarczej. Specjalizuję się w marketingu internetowym i sprzedaży bezpośredniej oraz szkoleniach z tego zakresu. Niemal 4 000 godz. na salach szkoleniowych, setki klientów, średnia ocen ze szkoleń – blisko 5,0.

Wiodące tematy szkoleń to ecommerce (głównie sprzedaż w Internecie i optymalizacja stron i sklepów internetowych) oraz sprzedaż tradycyjna, bezpośrednia, rozwijanie kontaktów handlowych, budowanie relacji z klientami i negocjacje biznesowe. Wymiana doświadczeń pomiędzy tymi dwoma obszarami handlu, tj. sprzedaży tradycyjnej i internetowej – bezcenna.
W branży ecommerce od 2006 r. – pierwsze kroki w Wielkiej Brytanii w NEXT Distribution Center (niemal 3 lata). Obecnie optymalizuję i prowadzę kampanie reklamowe dla kilkunastu sklepów internetowych i niemal 100 stron internetowych. Ilość kampanii przeprowadzona w ogóle – trudno określić. Uczestniczę w programie Google Partners. Prowadzę zajęcia i wykłady w języku polskim i angielskim na Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, przedmioty: ebiznes, techniki sprzedaży, przywództwo w biznesie.

Specjalizuję się w optymalizacji stron i sklepów pod kątem generowania ruchu i zwiększania sprzedaży. Przeprowadzam kampanie Google AdWords, zajmuję się optymalizacją witryn i pozycjonowaniem oraz analityką webową. Pośrednio – tworzeniem i wdrażaniem stron i sklepów internetowych (kilkadziesiąt zrealizowanych projektów). W poszukiwaniu wartościowego ruchu dla moich klientów sięgam głęboko do Social Media (Facebook), YouTube i specjalistycznych portali branżowych. Opracowuję strategie wejścia na rynki sprzedażowe produktów z Grupy Allegro (allegro.pl, olx.pl, ceneo.pl, portale tematyczne), ale też dywersyfikacji źródeł ruchu dla tych firm, które działają tylko w tym obszarze.

STANDARD SZKOLENIA:
– program szkolenia dostosowany do indywidualnych oczekiwań uczestników (każdorazowo szkolenie poprzedzone
zostanie analizą potrzeb)
– materiały szkoleniowe skrojone na miarę
– certyfikat o ukończeniu szkolenia
– w zależności od zapotrzebowania dodatkowe materiały w postaci książek, poradników itp.
– oszczędność czasu, który trzeba byłoby poświecić na dojazdy (miejsce szkolenia – siedziba
Zamawiającego. Na życzenie Klienta organizujemy również szkolenia zewnętrzne w salach o odpowiednio wysokim
standardzie)
– elastyczny czas prowadzenia zajęć (w zależności od zapotrzebowania Klienta szkolenie może odbyć się w godz.
popołudniowych lub weekendy)
– możliwość zweryfikowania poziomu nabytej wiedzy (testy Ex ante i Ex post).
FOLLOW – UP – możliwość zamówienia dodatkowej usługi mającej na celu utrwalenie przekazanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności. W zależności od zapotrzebowania każdy z uczestników może otrzymać dodatkowe wsparcie w postaci konsultacji z naszym specjalistą. Konsultacje można wykorzystać w dowolnej formie (osobista rozmowa z trenerem, bezpośrednia wizyta na spotkaniu u dostawcy/klienta, mail, telefon). Są pytania i sytuacje, których uczestnicy nie chcą analizować w grupie na szkoleniu, zajęcia indywidualne pozwalają to wyeliminować. Dodatkowe spotkanie to kapitalna forma utrwalenia i praktycznego wykorzystania wiedzy.
Jesteśmy otwarci na propozycje co do czasu i formy takich zajęć, zachęcamy do ich przeprowadzenia dostrzegając w nich ogromny potencjał szkoleniowy.

TERMIN SZKOLENIA: dostosujemy się do Twojego harmonogramu
MIEJSCE SZKOLENIA: szkolenie zamknięte w siedzibie Twojej firmy lub miejscu, które zaakceptujesz
CZAS SZKOLENIA: dostosujemy go do Twoich wymagań tak, żebyś nie generował zbędnych kosztów
CENA SZKOLENIA: w 100% będzie odpowiadała know – how, które Ci przekażemy.

W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Panem
Markiem Święckim

tel. 510-407-431 | e-mail. mswiecki@cognitio.edu.pl

Ułatwienia dostępu