Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa

2 października 2018 | 10:00 - 15:00

| 335zł (+VAT)

Korzyści ze szkolenia

  • Kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z funkcjonowaniem i rozliczaniem PKZP
  • Omówienie aktualnych przepisów prawnych
  • Poznanie nowych regulacji projektowanych zmian w zakresie PZKP
  • Uzyskanie informacji na temat praktycznych aspektów funkcjonowania i rozliczania PKZP
  • Przedstawienie szczegółowych uregulowań dla władz PKZP

 

Profil uczestnika:

  • członków zarządu, rad nadzorczy PKZP
  • Pracowników działów księgowości,
  • Pracowników rozliczających PKZP
  • członków PKZP

 

 

 

PROGRAM:

 

  1. Zmiany przepisów w 2018 r. a funkcjonowanie PKZP:
  2. Zmiany od maja – nowe uregulowania;
  3. Zasady związane z RODO;
  4. Ochrona danych osobowych po zmianach w 2018 r. i przed zmianami;
  5. dane posiadane przez PKZP – co podlega ochronie?;
  6. Dodatkowe uprawnienia Inspektorów Pracy a funkcjonowanie PKZP;

 

  1. Zmiany przepisów prawnych a rozliczanie PKZP w 2017 r.:
  2. Rozliczanie umów zlecenia od 2017 r. – stawka za 1 godz;
  3. Odsetki za zwłokę a odsetki za opóźnienie;
  4. Zmiany w zakresie dziedziczenia a odpowiedzialność spadkobiercy za zobowiązania w PKZP spadkodawcy

 

  1. Aktualne problemy dotyczące funkcjonowania PKZP:
  2. Sprawozdanie finansowe za 2017 r. – elementy obowiązkowe;
  3. Zdolność sądowa PKZP i dochodzenie niespłaconych pożyczek;
  4. Zaliczanie do kosztów podatkowych zakładu pracy wydatków ponoszonych na funkcjonowanie PKZP;
  5. Przelewy bankowe – kto ma je ponosić?;
  6. Wynagrodzenie za prowadzenie spraw PKZP – czy przysługuje?
  7. Zasady potrącenia z wynagrodzenia zadłużenia pracownika w stosunku do PKZP;
  8. Rozliczenie pracownika po wygaśnięciu stosunku pracy i opuszczenia PKZP;
  9. Zajęcia komornicze wkładów członków PKZP
  10. Organy kontrolujące PKZP – kto może?.

 

  1. Zasady funkcjonowania PKZP:
  2. a) podmioty tworzące PKZP – kiedy można utworzyć PKZP w zakładzie pracy;
  3. b) podmioty uprawnione do korzystania z PKZP;
  4. c) zasady gromadzenia wkładów w PKZP;
  5. d) zasady udzielania pożyczek z PKZP;
  6. e) przychody związane z funkcjonowaniem PKZP, w tym odsetki od udzielonych pożyczek;
  7. f) koszty związane z funkcjonowaniem PKZP – zasady rozliczania;
  8. e) likwidacja PKZP – przyczyny i obowiązki.

 

  1. Organy PKZP i ich zadania:
  2. a) walne zebranie członków;
  3. b) zarząd PKZP;
  4. c) komisja rewizyjna.

 

  1. Obowiązki zakładu pracy w związku z funkcjonowaniem PKZP:
  2. a) pomoc techniczna;
  3. b) pomoc prawna;
  4. c) pomoc finansowo – księgowa;
  5. d) brak pomocy udzielonej PKZP a skutki dla pracodawcy.

 

  1. Druki funkcjonujące w związku z działaniem PKZP:
  2. a) statut PKZP;
  3. b) deklaracja przystąpienia do PKZP;
  4. c) wniosek o udzielenie pożyczki;
  5. d) stan konta;
  6. e) sprawozdania finansowo – statystyczne, w tym Polityka rachunkowości.
  7. f) zasady zmiany Statutu PKZP;
  8. g) rozpatrywanie wniosków o przyznanie pożyczki – problemy praktyczne;

 

  1. Pytania uczestników.

Prowadzący:

 Doradca Podatkowy, Prawnik, Absolwentka i stypendystka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Posiada 14-letnie doświadczenie w zakresie podatków, które zdobyła pracując w kancelarii prawno – podatkowej oraz międzynarodowej firmie konsultingowej. Obecnie właścicielka Kancelarii Podatkowej TAX & BUSINESS. Specjalistka w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, w tym rozliczeń transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi – Transfer Pricing oraz podatku u źródła, a także podatku od towarów i usług. Współautorka książek: “Dokumentacja VAT”, „Komentarz do podatku dochodowego od osób prawnych” – wydanie:2008 i 2010 oraz autorka licznych publikacji prasowych, w tym w Gazecie Prawnej oraz Przeglądzie Podatkowym.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

– cena zawiera: materiał szkoleniowe, notes, długopis, przerwa kawowa oraz lunch dla każdego uczestnika
– udzielamy rabatu -15 zł/os. w przypadku zgłoszenia min. 2 osób z jednej instytucji
– zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publ. wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT.,

– w razie braku potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia na adres podany w karcie zgłoszenia zalecamy kontakt telefoniczny celem upewnienia się, że zgłoszenie dotarło.

Formluarz zgłoszeniowy
  1. (wymagane)
  2. (wymagane)
  3. (wymagany adres email)
  4. (wymagane)
  5. Jeżeli w szkoleniu ma uczestniczyć więcej niż jedna osoba prosimy wpisać dane pozostałych osób wedłu poniższego schematu.
  6. Dane do wystawienia faktury
  7. (wymagane)
  8. (wymagane)
  9. (wymagane)
  10. (wymagane)
  11. (wymagane)
  12. Informacje organizacyjne:

    1. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą.

    2. Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.

    3. Rezygnacji można dokonać mailem lub telefonicznie na 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia. W przypadku rezygnacji ze zgłoszonego uczestnictwa po tym terminie centrum COGNITIO s.c. może obciążyć instytucje delegujące kosztami w/w szkolenia.

    4. Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    5. Potwierdzenie wpłynięcia zgłoszenia należy kierować na numer 510 407 431, 504 476 246 lub mailowo: biuro@cognitio.edu.pl lub fax: 85 874 23 45/ 22 486 31 26

  13. Obowiązek informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych

    1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest COGNITIO – Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń s.c. (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: 15 – 604 Stanisławowo 36 d. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. J. H. Dąbrowskiego 20B, 15-872 Białystok lub drogą e-mailową pod adresem: biuro@cognitio.edu.pl

    2) Administrator nie ma obowiązku wyznaczyć Inspektora Ochrony Danych.

    3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w oparciu o zgodę osoby, której dane dotyczą.

    4) Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu udziału w rekrutacji, udziału w szkoleniach, wystawienia dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć.

    5) Przetwarzanie danych osobowych nie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora lub strony trzeciej.

    6) Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

    7) Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    8) Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych innym podmiotom, a jeżeli to nastąpi to tylko na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

    9) Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez 5 lat.

    10) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

    11) Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    12) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale wzmagane, by można było wziąć udział w szkoleniu. Ich nie podanie spowoduje brak możliwości skorzystania z oferty Administratora.

    13) Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Szczegóły

Data:
2 października 2018
Godzina:
10:00 - 15:00
Koszt:
335zł (+VAT)
Kategoria Wydarzenie:
Wydarzenie Tagi:
, ,

Miejsce wydarzenia

Zielona Góra
COSINUS, Zielona Góra, ul. Trasa Północna 15
Zielona Góra,
+ Google Map

Organizator

COGNITIO s.c.
Phone
508 753 744, 507 448 475
Zobacz witrynę: Organizator

Szkolenia otwarte

Na szkolenia otwarte realizowane przez COGNITIO Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń może zgłosić się każda osoba chcąca zgłębić wiedzę w określonym obszarze. Zaletą tego rodzaju szkoleń oprócz wiedzy prezentowanej przez Trenera są tzw. „dobre praktyki”, czyli wymiana informacji pomiędzy uczestnikami reprezentującymi różne instytucje i style działania. Szkolenia te są także doskonałą okazją do nawiązania kontaktów zawodowych.


W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Katarzyną Malec

tel. 515 817 668 | e-mail: kmalec@cognitio.edu.pl

Pobierz formularz

Ułatwienia dostępu