Social Media Marketing reklama na Facebooku w 2017 r. kierunki, możliwości, strategie

Szkolenia - Cognitio Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń

REALIZOWANE NA SZKOLENIU ZAGADNIENIA:

  • Rynek Social Media w Polsce i na Świecie – wprowadzenie do tematu Social Media, omówienie kluczowych zagadnień, wskazanie aktualnych trendów i potencjalnych ścieżek rozwoju
  •  Facebook w teorii i praktyce – portal w liczbach, ważne dane na temat Facebooka, jego działalności, polityki i misji
  • Budowa strony firmowej na portalu – zakładanie konta i fanpage (strony firmowej) na Facebooku

  • Tworzenie społeczności – pozyskiwanie fanów na FB poprzez aktywność i działania viralowe
  • Wykorzystanie potencjału marketingowego Social Media – jak, gdzie i po co; potencjał Social Media w realizacji strategicznych założeń firm

 

  • Modele reklamowe Facebooka – silnik reklamowy Facebooka i jego możliwości, rodzaje kampanii reklamowych na FB
  • Budowanie strategii marketingowej w SM – w oparciu o realne case study
  • Promocja firmy w SM – kompleksowe działania marketingowe oparte na portalach społecznościowych; integracja działań
  • Targetowanie – tworzenie skutecznych kampanii reklamowych na FB w oparciu o wyselekcjonowaną grupę docelową
  • Reklama behawioralna – reklama oparta na kompleksowej wiedzy na temat jej odbiorców i dopasowana do ich preferencji i potrzeb; tworzenie kampanii reklamowych opartych na targetowaniu behawioralnym
  • Ile to wszystko kosztuje – odpowiedź na kluczowe pytanie; szczegółowe opracowanie kosztów działań marketingowych

W TRAKCIE SZKOLENIA NAUCZYSZ SIĘ JAK:

  • zakładać konto na Facebooku
  • tworzyć, edytować i prowadzić fanpage firmy
  • zdobywać ruch organiczny na fanpage firmowym
  • budować społeczność
  • tworzyć i moderować grupy
  • tworzyć kampanie reklamowe Facebook Ads
  • optymalizować i rozwijać kampanie
  • tworzyć strategie marketingowe w oparciu o Facebook
  • budować świadomość marki
  • wspierać sprzedaż towarów i usług
  • budować relacje z klientami

DLA KOGO SZKOLENIE?
właściciele firm, pracownicy działów marketingu, reklamy i IT, właściciele i administratorzy sklepów internetowych, właściciele blogów i katalogów firm, studenci, pasjonaci social media, inni.

POZIOM
podstawowy, średni

METODY SZKOLENIOWE:
Bloki szkoleniowe z e-commerce (zawartość merytoryczna jest przykładowa i może być dostosowana do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy). Wszystkie prezentowane poniżej szkolenia odbyły się, tak w formie otwartej (szkolenia otwarte), jak i zamkniętej (szkolenia dedykowane dla konkretnych firm), co daje gwarancję ich sprawnej i kompleksowej realizacji!
WSZYSTKIE SZKOLENIA REALIZOWANE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ – MINIMALNIE TEORIA, ZAJĘCIA PRAKTYCZNE PRZY KOMPUTERACH !

TRENER:

jestem trenerem biznesu, specjalistą ecommerce. W branży niemal 10 lat. Od 2012 r. na własnej działalności gospodarczej. Specjalizuję się w marketingu internetowym i sprzedaży bezpośredniej oraz szkoleniach z tego zakresu. Niemal 4 000 godz. na salach szkoleniowych, setki klientów, średnia ocen ze szkoleń – blisko 5,0.
Wiodące tematy szkoleń to ecommerce (głównie sprzedaż w Internecie i optymalizacja stron i sklepów internetowych) oraz sprzedaż tradycyjna, bezpośrednia, rozwijanie kontaktów handlowych, budowanie relacji z klientami. Wymiana doświadczeń pomiędzy tymi dwoma obszarami handlu – bezcenna.
W branży ecommerce od 2006 r. – pierwsze kroki w Wielkiej Brytanii w NEXT Distribution Center (niemal 3 lata). Obecnie optymalizuję i prowadzę kampanie reklamowe dla kilkunastu sklepów internetowych i niemal 100 stron internetowych. Ilość kampanii przeprowadzona w ogóle – trudno określić. Uczestniczę w programie Google Partners. Jestem wykładowcą na Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, przedmioty: ebiznes, techniki sprzedaży, przywództwo w biznesie.
Specjalizuję się w optymalizacji stron i sklepów pod kątem generowania ruchu i zwiększania sprzedaży. Przeprowadzam kampanie Google AdWords, zajmuję się optymalizacją witryn i pozycjonowaniem oraz analityką webową. Pośrednio – tworzeniem i wdrażaniem stron i sklepów internetowych (kilkadziesiąt zrealizowanych projektów). W poszukiwaniu wartościowego ruchu dla moich klientów sięgam głęboko do Social Media (Facebook), YouTube i specjalistycznych portali branżowych. Opracowuję strategie wejścia na rynki sprzedażowe produktów z Grupy Allegro (allegro.pl, olx.pl, ceneo.pl, portale tematyczne), ale też dywersyfikacji źródeł ruchu dla tych firm, które działają tylko w tym obszarze.

STANDARD SZKOLENIA:
– program szkolenia dostosowany do indywidualnych oczekiwań uczestników (każdorazowo szkolenie poprzedzone
zostanie analizą potrzeb)
– materiały szkoleniowe skrojone na miarę
– certyfikat o ukończeniu szkolenia
– w zależności od zapotrzebowania dodatkowe materiały w postaci książek, poradników itp.
– oszczędność czasu, który trzeba byłoby poświecić na dojazdy (miejsce szkolenia – siedziba
Zamawiającego. Na życzenie Klienta organizujemy również szkolenia zewnętrzne w salach o odpowiednio wysokim standardzie)
– elastyczny czas prowadzenia zajęć (w zależności od zapotrzebowania Klienta szkolenie może odbyć się w godz.
popołudniowych lub weekendy)
– możliwość zweryfikowania poziomu nabytej wiedzy (testy Ex ante i Ex post).
FOLLOW – UP – możliwość zamówienia dodatkowej usługi mającej na celu utrwalenie przekazanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności. W zależności od zapotrzebowania każdy z uczestników może otrzymać dodatkowe wsparcie w postaci konsultacji z naszym specjalistą. Konsultacje można wykorzystać w dowolnej formie (osobista rozmowa z trenerem, bezpośrednia wizyta na spotkaniu u dostawcy/klienta, mail, telefon). Są pytania i sytuacje, których uczestnicy nie chcą analizować w grupie na szkoleniu, zajęcia indywidualne pozwalają to wyeliminować. Dodatkowe spotkanie to kapitalna forma utrwalenia i praktycznego wykorzystania wiedzy.
Jesteśmy otwarci na propozycje co do czasu i formy takich zajęć, zachęcamy do ich przeprowadzenia dostrzegając w nich ogromny potencjał szkoleniowy.

TERMIN SZKOLENIA: dostosujemy się do Twojego harmonogramu
MIEJSCE SZKOLENIA: szkolenie zamknięte w siedzibie Twojej firmy lub miejscu, które zaakceptujesz
CZAS SZKOLENIA: 2 dni (16 godzin dydaktycznych)
CENA SZKOLENIA: w 100% będzie odpowiadała know – how, które Ci przekażemy.

W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Panem
Markiem Święckim
tel. 510-407-431 | e-mail. mswiecki@cognitio.edu.pl

Ułatwienia dostępu