Cel szkolenia: Przekazanie wiedzy z zakresu marketingu 3.0, promocji w mediach społecznościowych.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się rozwojem i promocją.
Prowadzący: dziennikarz, trener rozwoju osobistego i zawodowego, reasercher; specjalista marketingu i public relations; teoretyk i praktyk nowych mediów.
Program szkolenia:
1. Czym jest marketing 3.0?
a) Podstawowe definicje, rozróżnienia, sposoby działania.
b) Budowanie wartości w social media.
2. Media społecznościowe. Czym różnią się od mediów tradycyjnych?
a) Porównanie tradycyjnych informacji prasowych, telewizyjnych i radiowych z informacjami zamieszczonymi na Facebooku i Twitterze. Kontekst porównawczy: Onet, Wirtualna Polska, Interia, o2.pl.
b) Marketing 1.0, Marketing 2.0, Marketing 3.0 – porównanie.
3. Jak budować relacje z internautami?
a) częstotliwość kontaktów,
b) struktura informacji,
c) zdjęcia, pliki, multimedialne,
d) etyka Web 2.0,
e) Prawo prasowe w wirtualnym świecie.
4. Jakie programy wykorzystać do realizowania kampanii promocyjno-reklamowych?
a) Facebook,
b) Twitter,
c) Instagram,
d) Pinterest,
e) YouTube,
f) Vimeo,
g) Flickr,
h) Skype,
i) Wikipedia,
j) podcasty (m. in. iTunes),
k) kanały RSS,
l) WordPress.
5. Serwisy społecznościowe dla profesjonalistów:
a) Linkedin.com,
b) Goldenline.pl,
c) Profeo.pl.
6. Bezpłatne narzędzia monitoringu efektów:
a) Google Alert,
b) Google Analytics.
7. Podstawy pracy researchera (m. in.)
a) Digital Research Tools (DiRT),
b) iTools,
c) World Wide Web Research Tools.
8. Fenomen blogosfery:
a) współpraca z blogerami i blogerkami,
b) prowadzenie bloga: platforma WordPress i Joomla.
9. Tworzenie reklamy na Facebooku.
a) Jak to działa?
b) Czy to działa?
c) Koszty i płatności.
I. Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy. Uczestnicy powinni wziąć ze sobą komputery przenośne. W trakcie spotkania udostępniona zostanie sieć WiFi (internet bezprzewodowy).
II. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy będą mieli założone profile w wybranych mediach społecznościowych, uzupełnione o kilka informacji zredagowanych w trakcie warsztatów.
Na szkolenia otwarte realizowane przez COGNITIO Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń może zgłosić się każda osoba chcąca zgłębić wiedzę w określonym obszarze. Zaletą tego rodzaju szkoleń oprócz wiedzy prezentowanej przez Trenera są tzw. „dobre praktyki”, czyli wymiana informacji pomiędzy uczestnikami reprezentującymi różne instytucje i style działania. Szkolenia te są także doskonałą okazją do nawiązania kontaktów zawodowych.
tel. 515 817 668 | e-mail: kmalec@cognitio.edu.pl
Ułatwienia dostępu