Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

MARKETING TERYTORIALNY: Promocja gminy poprzez usługi, kulturę, turystykę i produkt regionalny. Budowanie marki.

11 września 2018 | 10:00 - 15:00

| zł + VAT385

Czym jest marketing terytorialny?

– Definicja: teoria i praktyka,

Podstawy marketingu terytorialnego:

a) Wybór i kształtowanie rynku – jak się za to zabrać?

b) Przeprowadzenie badań rynkowych,

c) Spójne oddziaływanie na rynek (marketing mix);

d) Planowanie działań rynkowych,

e) Kontrola skuteczności działań w ramach marketingu terytorialnego.

 

Promocja gminy w internecie:

a) newslettery – jakie newslettery wysyłać, by docierały do dziennikarzy i wywierały właściwy efekt?

b) Social media jako efektywne narzędzie komunikacji (Twitter, Instagram, Facebook, Goldenline, Linkedin):

częstotliwość publikacji postów;

– redagowanie czytelnych, przekonujących komunikatów;

– wykorzystywanie multimediów;

– budowanie bazy kontaktów;

– organizowanie konkursów;

– korespondencja z użytkownikami;

– media społecznościowe jako wsparcie działań w sytuacjach kryzysowych (“czarny PR”);

– reklama na Facebooku;

– reklama Google AdWords.

 

c) jak zrobić przejrzystą, komunikatywną stronę internetową:

– analiza wybranych przykładów witryn www;

– opracowanie planu działań związanych ze stronami prowadzonymi przez uczestników szkolenia;

– pozycjonowanie strony internetowej (Search Engine Marketing, Search Engine Optimization).

 

Wizerunek gminy/regionu:

– materiały promocyjne a spójność marki;

– omówienie strategii promocyjnych miast i regionów;

– analiza dotychczasowych strategii promocyjnych gmin reprezentowanych przez uczestników.

 

Produkt regionalny jako brand. Filozofia promocji brandu:

– Logotyp, „mit założycielski” firmy, storytelling, public relations – budowanie spójnej strategii promocyjnej.

– Przykłady dobrych i złych realizacji strategii promocyjnej produktu regionalnego.

– Efektywne źródła informacji. Narzędzia wsparcia – omówienie.

 

Czy warto (i dlaczego) prowadzić bloga?

Przegląd i omówienie bezpłatnych narzędzi blogerskich (m. in. WordPress).

 

Bezpłatne narzędzia do analizowania skuteczności strategii promocyjnej:

– Google Analytics,

– Power Editor (Facebook),

– Google Alert,

– Sotrender.

 

Prowadzący:  dziennikarz, publicysta, trener rozwoju osobistego i zawodowego, specjalista ds. wizerunku, PR i marketingu. Współpracował z wieloma instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi, w tym z: Urzędem Marszałkowskim w Białymstoku, Białostocką Fundacją Kształcenia Kadr, Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej, Związkiem Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego i Książnicą Podlaską w Białymstoku.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

– cena zawiera: materiał szkoleniowe, notes, długopis, przerwa kawowa oraz lunch dla każdego uczestnika
– udzielamy rabatu 15 zł/os. w przypadku zgłoszenia min. 2 osób z jednej instytucji
– zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publ. wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT.

Szczegóły

Data:
11 września 2018
Godzina:
10:00 - 15:00
Koszt:
zł + VAT385
Kategoria Wydarzenie:
Wydarzenie Tagi:
, , , , , , , , ,

Miejsce wydarzenia

Warszawa
Centrum Żoliborz, Pl. Inwalidów 10
Warszawa,
+ Google Map

Organizator

COGNITIO s.c.
Phone
508 753 744, 507 448 475
Zobacz witrynę: Organizator

Szkolenia otwarte

Na szkolenia otwarte realizowane przez COGNITIO Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń może zgłosić się każda osoba chcąca zgłębić wiedzę w określonym obszarze. Zaletą tego rodzaju szkoleń oprócz wiedzy prezentowanej przez Trenera są tzw. „dobre praktyki”, czyli wymiana informacji pomiędzy uczestnikami reprezentującymi różne instytucje i style działania. Szkolenia te są także doskonałą okazją do nawiązania kontaktów zawodowych.


W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Katarzyną Malec

tel. 515 817 668 | e-mail: kmalec@cognitio.edu.pl

Pobierz formularz

Ułatwienia dostępu