BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//Cognitio - ECPv4.9.8//NONSGML v1.0//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH X-WR-CALNAME:Cognitio X-ORIGINAL-URL:https://cognitio.edu.pl X-WR-CALDESC:Events for Cognitio BEGIN:VTIMEZONE TZID:Europe/Warsaw BEGIN:DAYLIGHT TZOFFSETFROM:+0100 TZOFFSETTO:+0200 TZNAME:CEST DTSTART:20180325T010000 END:DAYLIGHT BEGIN:STANDARD TZOFFSETFROM:+0200 TZOFFSETTO:+0100 TZNAME:CET DTSTART:20181028T010000 END:STANDARD END:VTIMEZONE BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID="Europe/Warsaw":20180209T100000 DTEND;TZID="Europe/Warsaw":20180209T150000 DTSTAMP:20240328T202557 CREATED:20171220T082254Z LAST-MODIFIED:20171220T082334Z UID:6661-1518170400-1518188400@cognitio.edu.pl SUMMARY:Bezpieczeństwo pracownika socjalnego. PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. DESCRIPTION:Cel szkolenia: \n\npraca nad  poprawą jakości pracy z trudnym klientem\,\nwypracowanie rozwiązań w pracy z trudnym klientem.\n\nRezultat szkolenia: \nZwiększenie zasobów osobistych\, społecznych uczestników warsztatów. \nProwadzący szkolenie – kierownik Działu Poradnictwa Specjalistycznego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej\, od maja 2014 roku pełni również funkcję prezesa stowarzyszenia „Zaczarowana Pomoc”. Działa aktywnie w zakresie pomocy społecznej i przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu. \nProgram szkolenia: \nI. Trudny klient \n\ncharakterystyka trudnego klienta\nklient pod wpływem alkoholu\nklient z zaburzeniami psychicznymi\n\n– charakterystyka zaburzeń psychicznych \n– mity i stereotypy związane z osobami chorymi psychicznie \n– metody radzenia sobie z klientem chorującym psychicznie \n– procedura przyjęcia do szpitala psychiatrycznego za zgodą i bez zgody klienta \n4. klient agresywny \n5. Bezpieczeństwo pracownika socjalnego. \nII. Kształtowanie umiejętności z życia społecznego\, niezbędnych do pracy z trudnym klientem. \n\nwstępne umiejętności społeczne\, np. prowadzenie rozmowy;\nzaawansowane  umiejętności społeczne\, np. proszenie o pomoc\, przekonywanie innych;\numiejętności emocjonalne\, np. wyrażenie swoich uczuć\, radzenie sobie z czyimś gniewem;\numiejętności alternatywne wobec agresji\, np. pomaganie innym;\numiejętności kontroli stresu\, np. reakcje na niepowodzenie\, radzenie sobie z presją grupy;\numiejętność planowania\, np. znajdowanie przyczyn problemu\, określenie swoich możliwości”.\nKluczem czy wytrychem? Metody rozwiązywania najtrudniejszych przypadków\n\n  \nMetody prowadzenia szkolenia: \nMetody problemowe-przedstawienie sytuacji problemowej i wypracowanie wspólnego rozwiązania. \nPraca superwizyjna z przypadkiem. \nMetody ekspresji i impresji nastawione na emocje i przeżycia- drama. \nMetody graficznego zapisu –flipchart. \nMetody integracyjne. \nMetody pracy we współpracy. \nGry dydaktyczne. \nBajka terapeutyczna. \n  \nFormluarz zgłoszeniowyImię i Nazwisko uczestnika(wymagane)Stanowisko służbowe(wymagane)E-mail(wymagany adres email)Tel. kontaktowy(wymagane)Jeżeli w szkoleniu ma uczestniczyć więcej niż jedna osoba prosimy wpisać dane pozostałych osób wedłu poniższego schematu.Osoby dodatkoweImię i Nazwisko\, stanowisko służbowe (kolejne osoby)Dane do wystawienia fakturyNabywca(wymagane)Adres(wymagane)NIP(wymagane)Odbiorca(wymagane)Adres(wymagane)Oświadczamy\, iż udział w szkoleniu organizowany przez COGNITIO s.c. jest finansowany ze środków publicznych lub samorządowych w związku z tym proszę o wystawienie faktury zwolnionej z podatku VAT.Wyrażam zgodę na przesłanie faktury w formie elektronicznej (.pdf) na adres mailowyInformacje organizacyjne:1. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku\, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą. 2. Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę\, materiały szkoleniowe\, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu\, serwis kawowy i lunch. 3. Rezygnacji można dokonać mailem lub telefonicznie na 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia. W przypadku rezygnacji ze zgłoszonego uczestnictwa po tym terminie centrum COGNITIO s.c. może obciążyć instytucje delegujące kosztami w/w szkolenia. 4. Organizator zastrzega sobie prawo\, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń. 5. Potwierdzenie wpłynięcia zgłoszenia należy kierować na numer 510 407 431\, 504 476 246 lub mailowo: biuro@cognitio.edu.pl lub fax: 85 874 23 45/ 22 486 31 26 Akceptuję ww. warunki udziału w szkoleniu.Wyrażam zgodę na otrzymywanie od COGNITIO s.c. informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej\, w szczególności poczty elektronicznej\, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz.U. z 2002 roku\, Nr 144\, poz. 1204 ze zm.) Obowiązek informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest COGNITIO – Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń s.c. (dalej: „ADMINISTRATOR”)\, z siedzibą: 15 – 604 Stanisławowo 36 d. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie\, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. J. H. Dąbrowskiego 20B\, 15-872 Białystok lub drogą e-mailową pod adresem: biuro@cognitio.edu.pl 2) Administrator nie ma obowiązku wyznaczyć Inspektora Ochrony Danych. 3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)\, w oparciu o zgodę osoby\, której dane dotyczą. 4) Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu udziału w rekrutacji\, udziału w szkoleniach\, wystawienia dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć. 5) Przetwarzanie danych osobowych nie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora lub strony trzeciej. 6) Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich. 7) Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 8) Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych innym podmiotom\, a jeżeli to nastąpi to tylko na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. 9) Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez 5 lat. 10) Osoba\, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych\, ich sprostowania\, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania\, a także prawo do przenoszenia danych. 11) Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 12) Podanie danych osobowych jest dobrowolne\, ale wzmagane\, by można było wziąć udział w szkoleniu. Ich nie podanie spowoduje brak możliwości skorzystania z oferty Administratora. 13) Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  \n URL:https://cognitio.edu.pl/szkolenie/bezpieczenstwo-pracownika-socjalnego-praca-z-trudnym-klientem/ LOCATION:Kraków\, Centrum Szkoleniowe Europrofes\, Aleja Zygmunta Krasińskiego 10/4\, Kraków\, małopolskie\, 31-001\, Polska CATEGORIES:Małopolskie ATTACH;FMTTYPE=image/png:https://cognitio.edu.pl/wp-content/uploads/2017/12/asystent.png END:VEVENT END:VCALENDAR