Cel szkolenia: Podniesienie świadomości z zakresu marketingu, promocji miasta i regionu, a także strategii promocyjnych.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się promocją w jednostkach samorządu terytorialnego, osób zajmujących się wizerunkiem w gminach, powiatach, województwach, odpowiedzialnych za strategie rozwoju regionalnego, w szczególności dla pracowników ośrodków kultury.
Prowadzący: dziennikarz, publicysta, filmowiec; znawca i wielbiciel nowoczesnych technologii. Pisze o kulturze i sprawach społecznych. Autor ponad stu artykułów popularnonaukowych, wywiadów i analiz literackich. Na co dzień webmaster, coach oraz współpracownik Książnicy Podlaskiej w Białymstoku, Wojewódzkiego Ośrodka Animacji Kultury w Białymstoku i Białostockiego Ośrodka Kultury.
Program szkolenia:
1. „Kultura Web 3.0”: promocja i public relations w świecie nowoczesnych technologii. Jak „przebić się” z przekazem kulturalnym przez elektroniczny szum informacyjny?
2. „Bądźmy social”: wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania aktualnych wydarzeń kulturalnych i zadań statutowych instytucji:
Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram, YouTube, Pinterest, Tumblr, Reedit, Flickr, Goldenline, LinkedIn, Google Plus.
3. „Podyskutujmy o literaturze i sztuce”: jak zorganizować, sfinansować i przeprowadzić oryginalne spotkanie z pisarzem, malarzem, reżyserem filmowym.
4. „Mały budżet – wielka impreza”: tworzenie i realizacja strategii promocyjnej; monitoring skuteczności kampanii.
– media społecznościowe,
– narzędzia analityczne (Google Analytics),
– blogosfera (WordPress, Joomla) (pisanie artykułów promocyjnych, wpisów blogerskich, tekstów pod przeglądarkę Google).
5. „Trzeba być na pierwszym miejscu”: pozycjonowanie głównej strony internetowej instytucji (SEM, SEO, SEO organiczne) w wyszukiwarce Google.
6. „Filmy przede wszystkim?”: jak stworzyć (minimalnym kosztem) krótki film promocyjny?
– praca z amatorskim sprzętem rejestrującym obraz i dźwięk,
– montaż ujęć filmowych,
– postprodukcja (mastering, napisy, renderowanie filmu do właściwego formatu),
– bezpłatne źródła muzyki i zdjęć,
– promocja filmu na YouTube i Vimeo.
Na szkolenia otwarte realizowane przez COGNITIO Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń może zgłosić się każda osoba chcąca zgłębić wiedzę w określonym obszarze. Zaletą tego rodzaju szkoleń oprócz wiedzy prezentowanej przez Trenera są tzw. „dobre praktyki”, czyli wymiana informacji pomiędzy uczestnikami reprezentującymi różne instytucje i style działania. Szkolenia te są także doskonałą okazją do nawiązania kontaktów zawodowych.
tel. 515 817 668 | e-mail: kmalec@cognitio.edu.pl
Ułatwienia dostępu