Szkolenia otwarte

Na szkolenia otwarte realizowane przez COGNITIO Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń może zgłosić się każda osoba chcąca zgłębić wiedzę w określonym obszarze. Zaletą tego rodzaju szkoleń oprócz wiedzy prezentowanej przez Trenera są tzw. „dobre praktyki”, czyli wymiana informacji pomiędzy uczestnikami reprezentującymi różne instytucje i style działania. Szkolenia te są także doskonałą okazją do nawiązania kontaktów zawodowych.


W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Markiem Święckim

tel. 510-407-431 | e-mail: mswiecki@cognitio.edu.pl

Pobierz formularz

Ładowanie Wydarzenia

« Wszystko Wydarzenia

  • To event minęło.

Marketing instytucji kultury, czyli jak stworzyć najpopularniejsze miejsce w mieście

Styczeń 16 | 10:00 - 15:00

| 355zł +VAT
fireworks-1854942_640

Cel szkolenia: Podniesienie świadomości z zakresu marketingu, promocji miasta i regionu, a także strategii promocyjnych.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się promocją w jednostkach samorządu terytorialnego, osób zajmujących się wizerunkiem w gminach, powiatach, województwach, odpowiedzialnych za strategie rozwoju regionalnego, w szczególności dla pracowników ośrodków kultury.

Prowadzący: dziennikarz, publicysta, filmowiec; znawca i wielbiciel nowoczesnych technologii. Pisze o kulturze i sprawach społecznych. Autor ponad stu artykułów popularnonaukowych, wywiadów i analiz literackich. Na co dzień webmaster, coach oraz współpracownik Książnicy Podlaskiej w Białymstoku, Wojewódzkiego Ośrodka Animacji Kultury w Białymstoku i Białostockiego Ośrodka Kultury.

Program szkolenia:

1. „Kultura Web 3.0”: promocja i public relations w świecie nowoczesnych technologii. Jak „przebić się” z przekazem kulturalnym przez elektroniczny szum informacyjny?

2. „Bądźmy social”: wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania aktualnych wydarzeń kulturalnych i zadań statutowych instytucji:

Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram, YouTube, Pinterest, Tumblr, Reedit, Flickr, Goldenline, LinkedIn, Google Plus.

3. „Podyskutujmy o literaturze i sztuce”: jak zorganizować, sfinansować i przeprowadzić oryginalne spotkanie z pisarzem, malarzem, reżyserem filmowym.

4. „Mały budżet – wielka impreza”: tworzenie i realizacja strategii promocyjnej; monitoring skuteczności kampanii.

– media społecznościowe,
– narzędzia analityczne (Google Analytics),
– blogosfera (WordPress, Joomla) (pisanie artykułów promocyjnych, wpisów blogerskich, tekstów pod przeglądarkę Google).

5. „Trzeba być na pierwszym miejscu”: pozycjonowanie głównej strony internetowej instytucji (SEM, SEO, SEO organiczne) w wyszukiwarce Google.

6. „Filmy przede wszystkim?”: jak stworzyć (minimalnym kosztem) krótki film promocyjny?

– praca z amatorskim sprzętem rejestrującym obraz i dźwięk,
– montaż ujęć filmowych,
– postprodukcja (mastering, napisy, renderowanie filmu do właściwego formatu),
– bezpłatne źródła muzyki i zdjęć,
– promocja filmu na YouTube i Vimeo.

Formluarz zgłoszeniowy
  1. (wymagane)
  2. (wymagane)
  3. (wymagany adres email)
  4. (wymagane)
  5. Jeżeli w szkoleniu ma uczestniczyć więcej niż jedna osoba prosimy wpisać dane pozostałych osób wedłu poniższego schematu.
  6. Dane do wystawienia faktury
  7. (wymagane)
  8. (wymagane)
  9. (wymagane)
  10. (wymagane)
  11. (wymagane)
  12. Informacje organizacyjne:

    1. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą.

    2. Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.

    3. Rezygnacji można dokonać mailem lub telefonicznie na 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia. W przypadku rezygnacji ze zgłoszonego uczestnictwa po tym terminie centrum COGNITIO s.c. może obciążyć instytucje delegujące kosztami w/w szkolenia.

    4. Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    5. Potwierdzenie wpłynięcia zgłoszenia należy kierować na numer 510 407 431, 504 476 246 lub mailowo: biuro@cognitio.edu.pl lub fax: 85 874 23 45/ 22 486 31 26

    6. Wyrażam zgodę na otrzymywanie korespondencji elektronicznej o nowościach, wydarzeniach i szkoleniach organizowanych przez COGNITIO s.c.

  13. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    1) Informujemy, że Administratorem powyższych danych osobowych jest COGNITIO s.c., 15 – 604 Stanisławowo 36 d, NIP 542-324-43-21.
    2) Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zainteresowanemu informacji o usłudze.

    Dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania oraz do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez osoby zgody na przetwarzanie danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu prowadzenia marketingu. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

Szczegóły

Data:
Styczeń 16
Czas:
10:00 - 15:00
Koszt:
355zł +VAT
Wydarzenie Category:

Miejsce

Centrum Szkoleniowe Cosinus
ul. Łucka 13
Warszawa, Mazowieckie 00-842 Polska
+ Google Map

Organizator

COGNITIO s.c.
Telefon:
510 407 431, 504 476 246, 507 448 475
Strona internetowa:
www.cognitio.edu.pl