Cel szkolenia: Nabycie wiedzy z zakresu promocji szkoły i budowania jej wizerunku.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się promocją w placówkach edukacyjnych i szkołach oraz osób zajmujących się wizerunkiem w jednostkach oświatowych.
Prowadzący: dziennikarz telewizyjny, trener rozwoju osobistego i zawodowego, specjalista ds. wizerunku, PR i marketingu. Współpracował z wieloma instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi, w tym z: Urzędem Marszałkowskim w Białymstoku, Białostocką Fundacją Kształcenia Kadr, Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej, Związkiem Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego.
Program szkolenia:
a) Podstawowe definicje PR-u, rozróżnienia, sposoby działania.
b) Public relations w świecie mediów 2.0.
Porównanie tradycyjnych informacji prasowych, telewizyjnych i radiowych z informacjami zamieszczonymi na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Kontekst porównawczy: Onet, Wirtualna Polska, Interia, o2.pl.
a) częstotliwość kontaktów,
b) struktura informacji,
c) zdjęcia, pliki, multimedialne,
d) etyka Web 2.0,
e) Prawo prasowe w wirtualnym świecie.
a) Facebook,
b) Twitter,
c) Instagram,
d) Pinterest,
e) YouTube,
f) Vimeo,
g) Flickr,
h) Skype,
i) Wikipedia,
j) podcasty (m. in. iTunes),
k) kanały RSS,
l) WordPress.
a) Linkedin.com,
b) Goldenline.pl,
c) Profeo.pl.
a) Google Alert,
b) Google Analytics.
a) Pixabay
b) Incompetech
b) Canva
c) Piktochart
a) Digital Research Tools (DiRT),
b) iTools,
c) World Wide Web Research Tools.
a) współpraca z blogerami i blogerkami,
b) prowadzenie bloga,
c) konkursy na najlepsze blogi Onet.pl i Blog.pl, konkurs „Polski Internet”.
a) Jak to działa?
b) Czy to działa?
c) Koszty i płatności.
a) prowadzenie fanpage’a szkoły (Facebook, Instagram, Twitter),
b) czy warto pisać bloga edukacyjnego?
c) jak zaangażować uczniów do prowadzenie mediów społecznościowych szkoły?
d) budowanie relacji z uczniami, nauczycielami, rodzicami poprzez media społecznościowe.
e) media społecznościowe jako narzędzie promocji szkoły wśród potencjalnych kandydatów na uczniów.
Na szkolenia otwarte realizowane przez COGNITIO Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń może zgłosić się każda osoba chcąca zgłębić wiedzę w określonym obszarze. Zaletą tego rodzaju szkoleń oprócz wiedzy prezentowanej przez Trenera są tzw. „dobre praktyki”, czyli wymiana informacji pomiędzy uczestnikami reprezentującymi różne instytucje i style działania. Szkolenia te są także doskonałą okazją do nawiązania kontaktów zawodowych.
tel. 515 817 668 | e-mail: kmalec@cognitio.edu.pl
Ułatwienia dostępu