Szkolenia otwarte

Na szkolenia otwarte realizowane przez COGNITIO Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń może zgłosić się każda osoba chcąca zgłębić wiedzę w określonym obszarze. Zaletą tego rodzaju szkoleń oprócz wiedzy prezentowanej przez Trenera są tzw. „dobre praktyki”, czyli wymiana informacji pomiędzy uczestnikami reprezentującymi różne instytucje i style działania. Szkolenia te są także doskonałą okazją do nawiązania kontaktów zawodowych.


W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Markiem Święckim

tel. 510-407-431 | e-mail: mswiecki@cognitio.edu.pl

Pobierz formularz

Ładowanie Wydarzenia

« Wszystko Wydarzenia

Bezpieczeństwo pracownika socjalnego. PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM.

Luty 9 | 10:00 - 15:00

| 365zł (+VAT)
asystent

Cel szkolenia:

  • praca nad  poprawą jakości pracy z trudnym klientem,
  • wypracowanie rozwiązań w pracy z trudnym klientem.

Rezultat szkolenia:

Zwiększenie zasobów osobistych, społecznych uczestników warsztatów.

Prowadzący szkolenie – kierownik Działu Poradnictwa Specjalistycznego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, od maja 2014 roku pełni również funkcję prezesa stowarzyszenia „Zaczarowana Pomoc”. Działa aktywnie w zakresie pomocy społecznej i przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu.

Program szkolenia:

I. Trudny klient

  1. charakterystyka trudnego klienta
  2. klient pod wpływem alkoholu
  3. klient z zaburzeniami psychicznymi

– charakterystyka zaburzeń psychicznych

– mity i stereotypy związane z osobami chorymi psychicznie

– metody radzenia sobie z klientem chorującym psychicznie

– procedura przyjęcia do szpitala psychiatrycznego za zgodą i bez zgody klienta

4. klient agresywny

5. Bezpieczeństwo pracownika socjalnego.

II. Kształtowanie umiejętności z życia społecznego, niezbędnych do pracy z trudnym klientem.

  1. wstępne umiejętności społeczne, np. prowadzenie rozmowy;
  2. zaawansowane  umiejętności społeczne, np. proszenie o pomoc, przekonywanie innych;
  3. umiejętności emocjonalne, np. wyrażenie swoich uczuć, radzenie sobie z czyimś gniewem;
  4. umiejętności alternatywne wobec agresji, np. pomaganie innym;
  5. umiejętności kontroli stresu, np. reakcje na niepowodzenie, radzenie sobie z presją grupy;
  6. umiejętność planowania, np. znajdowanie przyczyn problemu, określenie swoich możliwości”.
  7. Kluczem czy wytrychem? Metody rozwiązywania najtrudniejszych przypadków

 

Metody prowadzenia szkolenia:

Metody problemowe-przedstawienie sytuacji problemowej i wypracowanie wspólnego rozwiązania.

Praca superwizyjna z przypadkiem.

Metody ekspresji i impresji nastawione na emocje i przeżycia- drama.

Metody graficznego zapisu –flipchart.

Metody integracyjne.

Metody pracy we współpracy.

Gry dydaktyczne.

Bajka terapeutyczna.

 

Formluarz zgłoszeniowy
  1. (wymagane)
  2. (wymagane)
  3. (wymagany adres email)
  4. (wymagane)
  5. Jeżeli w szkoleniu ma uczestniczyć więcej niż jedna osoba prosimy wpisać dane pozostałych osób wedłu poniższego schematu.
  6. Dane do wystawienia faktury
  7. (wymagane)
  8. (wymagane)
  9. (wymagane)
  10. (wymagane)
  11. (wymagane)
  12. Informacje organizacyjne:

    1. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą.

    2. Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.

    3. Rezygnacji można dokonać mailem lub telefonicznie na 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia. W przypadku rezygnacji ze zgłoszonego uczestnictwa po tym terminie centrum COGNITIO s.c. może obciążyć instytucje delegujące kosztami w/w szkolenia.

    4. Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    5. Potwierdzenie wpłynięcia zgłoszenia należy kierować na numer 510 407 431, 504 476 246 lub mailowo: biuro@cognitio.edu.pl lub fax: 85 874 23 45/ 22 486 31 26

    6. Wyrażam zgodę na otrzymywanie korespondencji elektronicznej o nowościach, wydarzeniach i szkoleniach organizowanych przez COGNITIO s.c.

  13. CAPTCHA
 

Szczegóły

Data:
Luty 9
Czas:
10:00 - 15:00
Koszt:
365zł (+VAT)
Wydarzenie Category:

Miejsce

Kraków, Centrum Szkoleniowe Europrofes
Aleja Zygmunta Krasińskiego 10/4
Kraków, małopolskie 31-001 Polska
+ Google Map

Organizator

COGNITIO s.c.
Telefon:
510 407 431, 504 476 246, 507 448 475
Strona internetowa:
www.cognitio.edu.pl