Ładowanie Wydarzenia

« Wszystko Wydarzenia

  • To event minęło.

ARKUSZE ORGANIZACYJNE SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA ROK SZKOLNY 2018/2019

21 marca 2018 | 10:00 - 15:00

| 355zł + VAT

Na podstawie Prawa Oświatowego oraz Ustawy o finansowaniu zadań oświaty.

OMAWIANIE Z UŻYCIEM PRZYKŁADOWEGO ARKUSZA!

Uczestnicy mogą zabrać ze sobą swoje arkusze.

ADRESACI:

Pracownicy d/s oświaty JST, dyrektorzy szkół i przedszkoli.

Prowadzący:

Elżbieta Rabenda– wieloletni praktyk oświatowy w szkolnictwie i samorządzie na stanowiskach kierowniczych, edukator w zakresie organizacji i zarządzania oświatą, specjalista z zakresu tzw. prawa oświatowego.  Ceniony wykładowca, zbierający wysokie oceny od uczestników szkoleń. Dotychczas przeszkoliła ponad 7000 samorządowców, nauczycieli, dyrektorów szkół i przedszkoli publicznych i niepublicznych. Członek OSKKO. Na zlecenie gmin i powiatów dokonuje analizy arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli pod kątem zoptymalizowania oświatowych budżetów. Kontroler szkół i przedszkoli niepublicznych. Autorka licznych publikacji, prelegentka konferencji ogólnopolskich, wykładowca FRDL oraz Fundacji Polskiej Akademii Nauk, także wielu innych instytucji. Ekspert z listy MEN. Odznaczona Medalem K.E.N.

Program:

1. Obowiązujące przepisy i terminy w zakresie opracowania arkuszy dla szkół i przedszkoli

2. Organizacja szkoły/przedszkola- rozwiązania obowiązkowe i opcjonalne.

3. Arkusze organizacyjne jako narzędzie planistyczne w pracy samorządu:

a)    budowa arkusza- elementy obowiązkowe i opcjonalne

b)    prawidłowe czytanie arkusza.

4. Arkusze organizacyjne jako podstawa planu finansowego na rok budżetowy:

a)    prawidłowe planowanie finansów publicznych w arkuszu

b)    planowanie arkusza pod kalendarz roku szkolnego, czyli dlaczego plan finansowy szkoły/przedszkola budowany przez dyrektorów odbiega od faktycznego wykonania?

c)    wydatki efektywne i nieefektywne w arkuszu

d)    wydatki celowe i niecelowe w arkuszu

e)    wydatki oszczędne i nieoszczędne w arkuszu.

5. Arkusze organizacyjne jako narzędzie kontroli finansów publicznych:

a)    kontrola zarządcza w planowaniu arkusza

b)    kontrola budżetu (wydatków) szkoły/przedszkola na podstawie arkusza.

6. Czas pracy nauczycieli, czyli jak planować pracę w arkuszu?

7. Wynagrodzenie i jego składniki- czyli jak i za co płacimy nauczycielowi?

8. Kształtowanie obowiązkowego tygodniowego wymiaru godzin nauczycieli oraz wysokości ich wynagrodzenia przez prawo lokalne- prawidłowe czytanie dokumentacji i rozumienie lokalnych uchwał w zakresie ustawy o finansowaniu zadań w oświacie.

9. Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej- wyzwanie finansowe dla JST

10. Wymagania ustawowe wobec pracy pedagoga, psychologa, logopedy, terapeuty pedagogicznego, doradcy zawodowego.

11. Edukacja włączająca- czym jest, czym powinna być i jak ją zaplanować w arkuszu?

12. Zoptymalizowanie wydatków w samorządowej oświacie?

13. Kompetencje i uprawnienia w zakresie nadzoru nad organizacją szkół i przedszkoli: organu prowadzącego, Kuratoriów Oświaty, RIO, NIK, związków zawodowych.

14. Wnioski, dyskusje, praca na arkuszach.

Informacje organizacyjne:

– cena zawiera przerwę kawową, lunch, materiały szkoleniowe i piśmiennicze (notes i długopis), wydanie certyfikatów oraz przykładowe wzory pism i formularzy,

– udzielamy rabatu – 15 zł/ osoba przy zgłoszeniach min. 2 osobowych z jednej organizacji,

– zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publ. wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT.

Formluarz zgłoszeniowy
  1. (wymagane)
  2. (wymagane)
  3. (wymagany adres email)
  4. (wymagane)
  5. Jeżeli w szkoleniu ma uczestniczyć więcej niż jedna osoba prosimy wpisać dane pozostałych osób wedłu poniższego schematu.
  6. Dane do wystawienia faktury
  7. (wymagane)
  8. (wymagane)
  9. (wymagane)
  10. (wymagane)
  11. (wymagane)
  12. Informacje organizacyjne:

    1. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą.

    2. Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.

    3. Rezygnacji można dokonać mailem lub telefonicznie na 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia. W przypadku rezygnacji ze zgłoszonego uczestnictwa po tym terminie centrum COGNITIO s.c. może obciążyć instytucje delegujące kosztami w/w szkolenia.

    4. Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    5. Potwierdzenie wpłynięcia zgłoszenia należy kierować na numer 510 407 431, 504 476 246 lub mailowo: biuro@cognitio.edu.pl lub fax: 85 874 23 45/ 22 486 31 26

  13. Obowiązek informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych

    1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest COGNITIO – Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń s.c. (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: 15 – 604 Stanisławowo 36 d. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. J. H. Dąbrowskiego 20B, 15-872 Białystok lub drogą e-mailową pod adresem: biuro@cognitio.edu.pl

    2) Administrator nie ma obowiązku wyznaczyć Inspektora Ochrony Danych.

    3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w oparciu o zgodę osoby, której dane dotyczą.

    4) Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu udziału w rekrutacji, udziału w szkoleniach, wystawienia dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć.

    5) Przetwarzanie danych osobowych nie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora lub strony trzeciej.

    6) Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

    7) Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    8) Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych innym podmiotom, a jeżeli to nastąpi to tylko na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

    9) Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez 5 lat.

    10) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

    11) Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    12) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale wzmagane, by można było wziąć udział w szkoleniu. Ich nie podanie spowoduje brak możliwości skorzystania z oferty Administratora.

    13) Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Szczegóły

Data:
21 marca 2018
Czas:
10:00 - 15:00
Koszt:
355zł + VAT
Wydarzenie Category:

Miejsce

Kraków, Centrum Szkoleniowe Europrofes
Aleja Zygmunta Krasińskiego 10/4
Kraków, małopolskie 31-001 Polska
+ Google Map

Organizator

COGNITIO s.c.
Telefon:
508 753 744, 507 448 475
Strona internetowa:
www.cognitio.edu.pl

Szkolenia otwarte

Na szkolenia otwarte realizowane przez COGNITIO Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń może zgłosić się każda osoba chcąca zgłębić wiedzę w określonym obszarze. Zaletą tego rodzaju szkoleń oprócz wiedzy prezentowanej przez Trenera są tzw. „dobre praktyki”, czyli wymiana informacji pomiędzy uczestnikami reprezentującymi różne instytucje i style działania. Szkolenia te są także doskonałą okazją do nawiązania kontaktów zawodowych.


W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Katarzyną Malec

tel. 515 817 668 | e-mail: kmalec@cognitio.edu.pl

Pobierz formularz