Zgłoszenie ABI
Zgłoszenie powołania ABI do GIODO, w terminie 30 dni od dnia powołania, musi zawierać:
1) oznaczenie AD i adres jego siedziby, w tym numer identyfikacyjny rejestru podmiotów gospodarki narodowej (REGON), jeżeli został mu nadany;
2) dane ABI:
a) imię i nazwisko;
b) numer PESEL lub, gdy ten numer nie został nadany, nazwę i numer dokumentu stwierdzającego tożsamość;
c) adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres siedziby ADO;
3) datę powołania;
4) oświadczenie ADO o:
Na żądanie ADO lub ABI GIODO wydaje zaświadczenie o zarejestrowaniu ABI.
Zgłaszanie zmian dotyczących ABI odbywa się zgodnie z procedurą zgłoszenia powołania ABI do rejestracji GIODO w terminie 14 dni od dnia zmiany.
Zgłoszenie odwołania ABI
Zgłoszenie odwołania ABI do GIODO (w terminie 30 dni od dnia jego odwołania) powinno zawierać:
1) oznaczenie AD i adres jego siedziby, w tym numer identyfikacyjny rejestru podmiotów gospodarki narodowej (REGON), jeżeli został mu nadany;
2) dane ABI:
a) imię i nazwisko;
b) numer PESEL lub, gdy ten numer nie został nadany, nazwę i numer dokumentu stwierdzającego tożsamość;
3) datę i przyczynę odwołania.
Wzór zgłoszenia powołania i odwołania ABI określa rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 10.12.2014 r. w sprawie wzorów zgłoszeń powołania i odwołania administratora bezpieczeństwa informacji
Lista zmian w przepisach o ochronie danych osobowych oraz prawach i obowiązkach ABI jest znacznie większa. Dlatego też zapraszamy Państwa na kompleksowe szkolenie z ABI prowadzone przez wysokiej klasy eksperta. Szczegółowe informacje dotyczące programu znajdziecie Państwo na stronach:
CZY JEST OBOWIĄZEK POWOŁYWANIA ADMINISTRATORA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI?
OBOWIĄZEK POWOŁYWANIA ABI- PRAWDA CZY FAŁSZ?
Serdecznie zapraszamy.
Ułatwienia dostępu