E-commerce w Polsce i na Świecie w 2017 r. – gdzie inwestować budżet reklamowy

Szkolenia - Cognitio Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń

REALIZOWANE NA SZKOLENIU ZAGADNIENIA:

  • Rynek e-commerce w Polsce w liczbach – to zbiór ważnych danych statystycznych, tabel, wykresów i infografik, obrazujących rynek e-commerce w 2015 r., pozwoli zrozumieć procesy zachodzące w świecie e-commerce i zastosować tę wiedzę do rozwoju własnego biznesu
  • Kierunki rozwoju sprzedaży w Internecie w 2016 roku – te informacje pozwolą opracować nowe, bądź zmodyfikować aktualne strategie sprzedażowe w oparciu o bieżące trendy oraz najnowsze dane statystyczne i dane analityczne z 2015 roku
  • Skuteczne kanały marketingowe – określenie i pogrupowanie kanałów marketingowych (reklama display, SEO i SEM, aukcje, porównywarki, newslettery, mailingi, portale lokalne i branżowe, inne). Opracowanie strategii marketingowej i rozdysponowanie budżetu pod kątem maksymalnej realizacji celów

  • Skuteczne kanały sprzedażowe – to określenie aktualnych skutecznych źródeł pozyskiwania klientów i opracowanie strategii rozszerzenia ich o nowe kanały sprzedażowe
  • Narzędzia statystyczne i analityczne niezbędne do badania sprzedaży w sieci – to część, w której porównamy możliwości narzędzi analitycznych (Google Analytics, PIWIK, Google Webmaster Tools, Google Trends, wewnętrzne narzędzia sklepów internetowych i stron www),
  • Mobile w branży e-commerce – w tej części odpowiemy na pytanie, czy rok 2016 będzie rokiem mobile i czy na pewno w każdej branży. Określimy zakres zmian na sklepie/stronie i opracujemy strategie e-commerce z wykorzystaniem mobile
  • Sieci społecznościowe w branży e-commerce – jak wykorzystać obecność w sieciach społecznościowych i ruch, jaki generują, do realizacji bieżących celów marketingowych i zwiększenia sprzedaży
  • Konwersje w e-commerce – określenie i pogrupowanie źródeł pozyskiwania konwersji i opracowanie strategii poprawienia ich z uwzględnieniem specyfiki branży


W TRAKCIE SZKOLENIA NAUCZYSZ SIĘ JAK:

  • wykorzystać Internet do pozyskiwania informacji na temat rynku e-commerce
  • poznasz wartościowe portale i blogi tematyczne z branży e-commerce
  • poznasz narzędzia pozwalające badać i analizować Twoją stronę czy sklep
  • poznasz narzędzia pozwalające badać ruch Twojej konkurencji, czy innych podmiotów w e-commerce
  • nauczysz się jak podejmować właściwe decyzje marketingowe
  • jak dysponować budżetem marketingowym na różne kanały reklamowe, by uzyskiwać możliwie wysoki zwrot z inwestycji
  • jak mierzyć ROI (zwrot z inwestycji) w e-commerce
  • generować raporty i odpowiednio interpretować dane analityczne z narzędzi webowych
  • czym jest RWD i strony dostosowane do urządzeń mobilnych
  • jaki rodzaj platformy sprzedażowej wybrać dla Twojego biznesu
  • jak realizować cele marketingowe i generować sprzedaż z mobile
  • jak wykorzystać media społecznościowe (Facebook, YouTube) do realizacji tych celów

DLA KOGO SZKOLENIE?
To szkolenie skierowane jest do szerokiej grupy odbiorców, tak firm, jak i osób indywidualnych, ciekawe zagadnienia znajdą na nim: właściciele firm, pracownicy działów marketingu i reklamy, właściciele i administratorzy sklepów internetowych, właściciele blogów i katalogów firm, studenci, inni.

POZIOM
podstawowy, średni, zaawansowany.

METODY SZKOLENIOWE:
Bloki szkoleniowe z e-commerce (zawartość merytoryczna jest przykładowa i może być dostosowana do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy). Wszystkie prezentowane poniżej szkolenia odbyły się, tak w formie otwartej (szkolenia otwarte), jak i zamkniętej (szkolenia dedykowane dla konkretnych firm), co daje gwarancję ich sprawnej i kompleksowej realizacji!
WSZYSTKIE SZKOLENIA REALIZOWANE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ – MINIMALNIE TEORIA, ZAJĘCIA PRAKTYCZNE PRZY KOMPUTERACH !

TRENER:
jestem trenerem biznesu, specjalistą ecommerce. W branży niemal 10 lat. Od 2012 r. na własnej działalności gospodarczej. Specjalizuję się w marketingu internetowym i sprzedaży bezpośredniej oraz szkoleniach z tego zakresu. Niemal 4 000 godz. na salach szkoleniowych, setki klientów, średnia ocen ze szkoleń – blisko 5,0.

Wiodące tematy szkoleń to ecommerce (głównie sprzedaż w Internecie i optymalizacja stron i sklepów internetowych) oraz sprzedaż tradycyjna, bezpośrednia, rozwijanie kontaktów handlowych, budowanie relacji z klientami. Wymiana doświadczeń pomiędzy tymi dwoma obszarami handlu – bezcenna.

W branży ecommerce od 2006 r. – pierwsze kroki w Wielkiej Brytanii w NEXT Distribution Center (niemal 3 lata). Obecnie optymalizuję i prowadzę kampanie reklamowe dla kilkunastu sklepów internetowych i niemal 100 stron internetowych. Ilość kampanii przeprowadzona w ogóle – trudno określić. Uczestniczę w programie Google Partners. Jestem wykładowcą na Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, przedmioty: ebiznes, techniki sprzedaży, przywództwo w biznesie.

Specjalizuję się w optymalizacji stron i sklepów pod kątem generowania ruchu i zwiększania sprzedaży. Przeprowadzam kampanie Google AdWords, zajmuję się optymalizacją witryn i pozycjonowaniem oraz analityką webową. Pośrednio – tworzeniem i wdrażaniem stron i sklepów internetowych (kilkadziesiąt zrealizowanych projektów). W poszukiwaniu wartościowego ruchu dla moich klientów sięgam głęboko do Social Media (Facebook), YouTube i specjalistycznych portali branżowych. Opracowuję strategie wejścia na rynki sprzedażowe produktów z Grupy Allegro (allegro.pl, olx.pl, ceneo.pl, portale tematyczne), ale też dywersyfikacji źródeł ruchu dla tych firm, które działają tylko w tym obszarze.

STANDARD SZKOLENIA:
– program szkolenia dostosowany do indywidualnych oczekiwań uczestników (każdorazowo szkolenie poprzedzone
zostanie analizą potrzeb)

– materiały szkoleniowe skrojone na miarę
– certyfikat o ukończeniu szkolenia
– w zależności od zapotrzebowania dodatkowe materiały w postaci książek, poradników itp.
– oszczędność czasu, który trzeba byłoby poświecić na dojazdy (miejsce szkolenia – siedziba
Zamawiającego. Na życzenie Klienta organizujemy również szkolenia zewnętrzne w salach o odpowiednio wysokim standardzie)

– elastyczny czas prowadzenia zajęć (w zależności od zapotrzebowania Klienta szkolenie może odbyć się w godz.
popołudniowych lub weekendy)

– możliwość zweryfikowania poziomu nabytej wiedzy (testy Ex ante i Ex post).
FOLLOW – UP – możliwość zamówienia dodatkowej usługi mającej na celu utrwalenie przekazanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności. W zależności od zapotrzebowania każdy z uczestników może otrzymać dodatkowe wsparcie w postaci konsultacji z naszym specjalistą. Konsultacje można wykorzystać w dowolnej formie (osobista rozmowa z trenerem, bezpośrednia wizyta na spotkaniu u dostawcy/klienta, mail, telefon). Są pytania i sytuacje, których uczestnicy nie chcą analizować w grupie na szkoleniu, zajęcia indywidualne pozwalają to wyeliminować. Dodatkowe spotkanie to kapitalna forma utrwalenia i praktycznego wykorzystania wiedzy.
Jesteśmy otwarci na propozycje co do czasu i formy takich zajęć, zachęcamy do ich przeprowadzenia dostrzegając w nich ogromny potencjał szkoleniowy.

TERMIN SZKOLENIA: dostosujemy się do Twojego harmonogramu
MIEJSCE SZKOLENIA: szkolenie zamknięte w siedzibie Twojej firmy lub miejscu, które zaakceptujesz
CZAS SZKOLENIA: 2 dni (16 godzin dydaktycznych)
CENA SZKOLENIA: w 100% będzie odpowiadała know – how, które Ci przekażemy.

W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Panem
Markiem Święckim
tel. 510-407-431 | e-mail. mswiecki@cognitio.edu.pl

Ułatwienia dostępu