Copywriting sprzedażowy i SEOcopywriting – pisanie tekstów, które sprzedają i pozycjonują

Szkolenia - Cognitio Centrum Przedsiębiorczości i Szkoleń

REALIZOWANE NA SZKOLENIU ZAGADNIENIA:

  • Copywriting – wprowadzenie do copywritingu, omówienie kluczowych zagadnień, wskazanie aktualnych trendów
  •  Copywriting sprzedażowy – tworzenie tekstów do sklepów internetowych i na strony internetowe, pozwalających generować sprzedaż towarów i usług
  • SEO copywriting – pisanie unikalnych tekstów „spod palca” vs. automatyczne generatory treści – szanse, możliwości, zagrożenia; implementacja treści w strukturze kodu strony/sklepu

  • SEO oparte na contencie – pozycjonowanie stron przy zastosowaniu unikalnego i wartościowego contentu, budowanie konstrukcji i strategii SEO opartych na contencie, możliwości i ograniczenia tej formy pozycjonowania w oparciu o realne case study

 

  • Content is King ! – unikalny content, tworzenie niepowtarzalnych (dla odbiorcy i robota) treści, określanie obszarów, w których konieczne jest ich stosowanie i obszarów, w których można wykorzystywać generatory
  • Duplicate content – omówienie, wykazanie na realnych case study gdzie unikać, a gdzie stosować
  • Content marketing – tworzenie treści angażujących i realizujących długofalowe cele strategiczne
  • Łączenie stylów – doskonalenie warsztatu copywritera, wchodzenie na kolejne poziomy (pisanie, rozmieszczenie treści w strukturze strony/sklepu, raporty i analiza wyników, wnioski)
  • Call to Action – znane i skuteczne wezwania do działania, generowanie własnych, stosowanie call to action do realizacji celów marketingowych
  • Copywriting i obrazy – skuteczne łączenie obrazów i słów, budowanie spójnego przekazu marketingowego
  • Narzędzia – zestaw narzędzi wspierających pracę copywritera, niezbędnych tak pod SEO, jak i sprzedaż; wykorzystanie narzędzi w praktyce
  • Ile to wszystko kosztuje – odpowiedź na kluczowe pytanie: szczegółowe opracowanie kosztów działań marketingowych

W TRAKCIE SZKOLENIA NAUCZYSZ SIĘ JAK:

  • pisać mądre teksty na sklepy i strony
  • pisać skuteczne i realizujące cele marketingowe opisy
  • zwiększyć sprzedaż w Internecie wykorzystując do tego słowa
  • jak opisywać i sprzedawać towary
  • jak opisywać i sprzedawać usługi
  • generować automatycznie treść z narzędzi online
  • budować strony zapleczowe pod SEO
  • organizować pracę copywritera
  • łączyć obrazy i treści w spójny przekaz marketingowy
  • generować ruch ze słowa
  • unikać kar i filtrów od Google

DLA KOGO SZKOLENIE?
właściciele firm, pracownicy działów marketingu, reklamy i IT, właściciele i administratorzy sklepów internetowych, właściciele blogów i katalogów firm, studenci, osoby zakładające własne firmy, inni.

POZIOM
podstawowy, średni, zaawansowany

METODY SZKOLENIOWE:
Bloki szkoleniowe z e-commerce (zawartość merytoryczna jest przykładowa i może być dostosowana do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy). Wszystkie prezentowane poniżej szkolenia odbyły się, tak w formie otwartej (szkolenia otwarte), jak i zamkniętej (szkolenia dedykowane dla konkretnych firm), co daje gwarancję ich sprawnej i kompleksowej realizacji!
WSZYSTKIE SZKOLENIA REALIZOWANE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ – MINIMALNIE TEORIA, ZAJĘCIA PRAKTYCZNE PRZY KOMPUTERACH !

TRENER:

jestem trenerem biznesu, specjalistą ecommerce. W branży niemal 10 lat. Od 2012 r. na własnej działalności gospodarczej. Specjalizuję się w marketingu internetowym i sprzedaży bezpośredniej oraz szkoleniach z tego zakresu. Niemal 4 000 godz. na salach szkoleniowych, setki klientów, średnia ocen ze szkoleń – blisko 5,0.
Wiodące tematy szkoleń to ecommerce (głównie sprzedaż w Internecie i optymalizacja stron i sklepów internetowych) oraz sprzedaż tradycyjna, bezpośrednia, rozwijanie kontaktów handlowych, budowanie relacji z klientami. Wymiana doświadczeń pomiędzy tymi dwoma obszarami handlu – bezcenna.
W branży ecommerce od 2006 r. – pierwsze kroki w Wielkiej Brytanii w NEXT Distribution Center (niemal 3 lata). Obecnie optymalizuję i prowadzę kampanie reklamowe dla kilkunastu sklepów internetowych i niemal 100 stron internetowych. Ilość kampanii przeprowadzona w ogóle – trudno określić. Uczestniczę w programie Google Partners. Jestem wykładowcą na Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, przedmioty: ebiznes, techniki sprzedaży, przywództwo w biznesie.
Specjalizuję się w optymalizacji stron i sklepów pod kątem generowania ruchu i zwiększania sprzedaży. Przeprowadzam kampanie Google AdWords, zajmuję się optymalizacją witryn i pozycjonowaniem oraz analityką webową. Pośrednio – tworzeniem i wdrażaniem stron i sklepów internetowych (kilkadziesiąt zrealizowanych projektów). W poszukiwaniu wartościowego ruchu dla moich klientów sięgam głęboko do Social Media (Facebook), YouTube i specjalistycznych portali branżowych. Opracowuję strategie wejścia na rynki sprzedażowe produktów z Grupy Allegro (allegro.pl, olx.pl, ceneo.pl, portale tematyczne), ale też dywersyfikacji źródeł ruchu dla tych firm, które działają tylko w tym obszarze.

STANDARD SZKOLENIA:
– program szkolenia dostosowany do indywidualnych oczekiwań uczestników (każdorazowo szkolenie poprzedzone
zostanie analizą potrzeb)
– materiały szkoleniowe skrojone na miarę
– certyfikat o ukończeniu szkolenia
– w zależności od zapotrzebowania dodatkowe materiały w postaci książek, poradników itp.
– oszczędność czasu, który trzeba byłoby poświecić na dojazdy (miejsce szkolenia – siedziba
Zamawiającego. Na życzenie Klienta organizujemy również szkolenia zewnętrzne w salach o odpowiednio wysokim standardzie)
– elastyczny czas prowadzenia zajęć (w zależności od zapotrzebowania Klienta szkolenie może odbyć się w godz.
popołudniowych lub weekendy)
– możliwość zweryfikowania poziomu nabytej wiedzy (testy Ex ante i Ex post).
FOLLOW – UP – możliwość zamówienia dodatkowej usługi mającej na celu utrwalenie przekazanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności. W zależności od zapotrzebowania każdy z uczestników może otrzymać dodatkowe wsparcie w postaci konsultacji z naszym specjalistą. Konsultacje można wykorzystać w dowolnej formie (osobista rozmowa z trenerem, bezpośrednia wizyta na spotkaniu u dostawcy/klienta, mail, telefon). Są pytania i sytuacje, których uczestnicy nie chcą analizować w grupie na szkoleniu, zajęcia indywidualne pozwalają to wyeliminować. Dodatkowe spotkanie to kapitalna forma utrwalenia i praktycznego wykorzystania wiedzy.
Jesteśmy otwarci na propozycje co do czasu i formy takich zajęć, zachęcamy do ich przeprowadzenia dostrzegając w nich ogromny potencjał szkoleniowy.

TERMIN SZKOLENIA: dostosujemy się do Twojego harmonogramu
MIEJSCE SZKOLENIA: szkolenie zamknięte w siedzibie Twojej firmy lub miejscu, które zaakceptujesz
CZAS SZKOLENIA: 2 dni (16 godzin dydaktycznych)
CENA SZKOLENIA: w 100% będzie odpowiadała know – how, które Ci przekażemy.

W celu ustalenia szczegółów i warunków realizacji zamówienia prosimy o kontakt z Panem
Markiem Święckim
tel. 510-407-431 | e-mail. mswiecki@cognitio.edu.pl

Ułatwienia dostępu